SUPERFERRY II: “Τελικά μένει ή φεύγει από την Παροναξία;”

Σε σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες εξελίσσεται η παραμονή του πλοίου SUPERFERRY II της Golden Star Ferries στη γραμμή της Παροναξίας, καθώς η εταιρεία φαίνεται να μην έχει ξεκαθαρίσει απόλυτα τι μέλλει γενέσθαι με την παρουσία του πλοίου της στην εν λόγω γραμμή.

Υπενθυμίζεται ότι μόλις 12 μέρες πριν (19.08.2016) η ανδριώτικη εταιρεία, με μια λιτή ανακοίνωση, γνωστοποίησε επίσημα σε τουριστικούς φορείς, συνεργάτες και επιβατικό κοινό τη διακοπή των δρομολογίων του πλοίου της στην Παροναξία, λόγω μη ικανοποιητικής κίνησης. Γεγονός, που συνακόλουθα προκάλεσε σύγχυση σε επιβάτες και επαγγελματίες που σχεδίαζαν ή ακόμη και είχαν ήδη κόψει εισιτήρια για να ταξιδέψουν με το συγκεκριμένο δρομολόγιο.

Στις 30 Αυγούστου, η εταιρεία ενημέρωσε με νέα ανακοίνωσή της τα πρακτορεία, ότι τελικά ανακαλεί την απόφαση που έλαβε μερικές μόλις μέρες πριν και ότι το πλοίο της θα εξακολουθήσει να εκτελεί τα αρχικά προγραμματισμένα δρομολόγια στην Παροναξία μέχρι και τις 11 Σεπτεμβρίου 2016, σαν να μην συνέβη απολύτως τίποτα!

Τα ερωτήματα που γεννώνται αυτόματα μετά από αυτή την απρόσμενη εξέλιξη είναι:

Για ποιο λόγο η εταιρεία προέβη σε μια τόσο βεβιασμένη ανακοίνωση διακοπής των δρομολογίων του SUPERFERRY II και μάλιστα σε μια χρονική περίοδο όπου τα προγραμματισμένα δρομολόγια ήθελαν μόλις 20 ημέρες για να ολοκληρωθούν;

Ποιο τελικά ήταν το όφελος της εταιρείας από αυτή την ενέργεια, εκτός από το να εκτεθεί απέναντι σε πράκτορες, επιβατικό κοινό, επαγγελματίες και τουριστικούς φορείς;

Δεν όφειλε η εταιρεία να ζητήσει, μέσα από νέα επίσημη ανακοίνωση της, έστω μια συγγνώμη από όλους εκείνους που τη στηρίζουν και την εμπιστεύονται όλα αυτά τα χρόνια;

Μπορεί να νούμερα από το φετινό της εγχείρημα, να μην ήταν τόσο ικανοποιητικά όσο θα τα περίμενε και αυτό δεν είναι κατακριτέο. Όμως, σε καμία περίπτωση το γεγονός αυτό δεν δικαιολογεί μια τόσο πρόχειρη και ερασιτεχνική αντιμετώπιση και το κυριότερο δεν αρμόζει σε μια νοικοκυρεμένη εταιρεία που φιλοδοξεί να κυριαρχήσει στις γραμμές των βορείων Κυκλάδων.

Αρκεί να φανταστεί κανείς τι θα συνέβαινε στην ακτοπλοΐα μας, αν η κάθε εταιρεία που δεν ικανοποιούνταν από τα αποτελέσματα των γραμμών που έχει αναλάβει να εξυπηρετεί, απλά ανακοίνωνε, απέσυρε και επαναδρομολογούσε τα πλοία της με τέτοιου είδους “εξπρές” διαδικασίες.

Θα επικρατούσε το απόλυτο αλαλούμ!

 

[email protected]

φώτο: Σπύρος Ρούσσος