PDA

Επιστροφή στο Forum : Εξπρές Κάρυστος [Corfu Sea, Αετός, Δωδεκάνησος]



Ellinis
03-03-2008, 21:41
Ένα καράβι ελληνικής κατασκευής ήταν και το СORFU SEA των Αγαπητών, αργότερα γνωστό και ως ΕΞΠΡΕΣ ΚΑΡΥΣΤΟΣ.

Ανέβασα τις δύο παρακάτω φωτογραφίες που το δείχνουν πριν (το 1987)
και μετά τη μετασκευή που του άλλαξε την εμφάνιση. Έχω την αίσθηση οτι το καράβι μεταξύ άλλων πρέπει να διαπλατύνθηκε.
Σίγουρα άλλαξε η θέση των φουγάρων, η διαρύθμιση του καθρέφτη και η μορφή της πλώρης.

3523

3522

Το πλοίο είχε καθελκυσθεί το 1971 ως ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ, ενώ ολοκληρώθηκε αρκετά αργότερα. Το 1977 μετανομάστηκε ΑΕΤΟΣ και κάποια στιγμή έδεσε στην Ελευσίνα.

Για τον Αγαπητό ταξίδεψε ως CORFU SEA στη γραμμή Ιταλία-Ελλάδα και αργότερα Ηγουμενίτσα-Κέρκυρα.
Ως ΕΞΠΡΕΣ ΚΑΡΥΣΤΟΣ ταξίδεψε από Ραφήνα-Κάρυστο το 1996-2000. Κατόπιν έδεσε ωσπου πήγε για σκραπ το 2004 στην Ινδία.

Μήπως κάποιος φίλος γνωρίζει αν και που ταξίδεψε ως ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ ή ως ΑΕΤΟΣ?

nautikos
03-03-2008, 21:58
Ωραιες φωτο Ellinis. Σχετικα με την διαπλατυνση δεν ειμαι σιγουρος, το κρινεις με βαση το σπασιμο που κανει στην πλωρη ή απο αλλες πηροφοριες? Εχω παντως την εντυπωση (οχι βεβαιοτητα) οτι αυτο το σπασιμο στην πλωρη αλλα και στην πρυμνη το ειχε και πριν τη μετασκευη. Μηπως ηταν και αυτο να γινει με πλωρη κατι σαν το Μιαουλης, νυν Αγ. Νεκταριος Αιγινας, τελικα εγινε κανονικη πλωρη οπως οπως και κανει το σπασιμο εκει:confused:

Ellinis
04-03-2008, 08:07
Eίχα ταξιδέψει μια φορά με το καράβι, απο Ηγουμενίτσα Κέρκυρα με άσχημο καιρό. Αυτό που μου είχε κάνει απίστευτη εντύπωση ήταν πως το κυρίως κατάστρωμα είχε ταυτόχρονα κλίση προς τα πρύμα αλλά και κλίση από το διαμήκη άξονα και προς τα αριστερά και προς τα δεξιά!

Δεν μπορώ να φανταστώ οτι το αποτέλεσμα αυτό ήταν από σχεδίασης του, για αυτό αναρωτιέμαι μήπως διαπλατύνθηκε...

esperos
04-03-2008, 08:18
Το πλοίο ναυπηγήθηκε ως ΑΕΤΟΣ και μετά έγινε ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ για την ''Ναυτική Εταιρεία Οχηματαγωγών Κυκλάδων''. Το πλοίο πράγματι διαπλατύνθηκε στο Πέραμα.

Ellinis
04-03-2008, 09:58
Esperos, γνωρίζεις αν και που ταξίδεψε ως ΑΕΤΟΣ και ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ;

esperos
04-03-2008, 10:06
Ως Αετός καθελκύστηκε, αλλά παρέμενε για αρκετό χρόνο ημιτελές. Δρομολόγια ξεκίνησε με το όνομα Δωδεκάνησος νομίζω για Κυκλάδες για μικρό χρονικό διάστημα, μετά ήλθε η κατάσχεση και στην συνέχεια η αγορά από τους Αγαπητούς.

Apostolos
04-03-2008, 12:16
Το θυμάμαι στου Βασιλειάδη μετά απο τον παροπλισμό του ώς Corfu Sea, και λιγο πρίν να γίνει Εξπρές Κάρυστος με τα φίκια να έχουν προκαλέσει μία ανυπόφορη μυρωδιά απο 100 μέτρα μακρια. Στη γάστρα φαίνονταν έντονα και η διαπλάτυνση...

Roi Baudoin
04-03-2008, 18:13
Κάθε πλοίο έχει τη δική του ομορφιά.
Ο Φελλίνι έλεγε και πίστευε ότι "Tutte le donne sono belle" ("Όλες οι γυναίκες είναι όμορφες"), και νομίζω ότι το ίδιο ισχύει και για τα πλοία.
Το "Εξπρές Κάρυστος" είχε ακούσει πολλά στα χρόνια που ταξίδευε.
Μερικές φορές άδικα, άλλοτε πάλι δίκαια.
Πάντως, κάθε πλοίο που φεύγει μας λείπει και το θυμόμαστε.
Εδώ στη Ραφήνα τον Οκτώβριο του 1999.

3532

esperos
06-03-2008, 16:55
Μιας και έμαθα επιτέλους να ανεβάζω φωτογραφίες, ιδού μία από μένα με το πλοίο στην Ηγουμενίτσα στην προ μετασκευής του περίοδο.
3583

nautikos
06-03-2008, 17:06
Βλεπω παντως οτι εκεινο το ''σπασιμο'' που εγραφα στην πλωρη το ειχε και πριν τη μετασκευη. Ευχαριστουμε για την ιστορικη σου φωτο φιλε esperos.

Roi Baudoin
06-03-2008, 18:14
Να ευχαριστήσουμε πολύ τον φίλο Espero για το ταξίδι στο χρόνο που μας χαρίζει τόσο απλόχερα. Οι φωτογραφίες του αποτελούν μια Κιβωτό της Ιστορίας της Ελληνικής Ακτοπλοΐας.
Εδώ μια πολύ μεταγενέστερη φωτογραφία στη Ραφήνα του 1999.
Ένα και μοναδικό ταξίδι έκανα εκείνη την ημέρα του Οκτωβρίου από το Μαρμάρι στη Ραφήνα και ευτυχώς το φωτογράφησα και εσωτερικά. Αν υπάρχει ενδιαφέρον, μπορούμε να ανεβάσουμε κάποιες από αυτές.
Προσωπικά, μου άρεσε πολύ ο καθρέφτης του πλοίου. Επίσης, το εσωτερικό του πλοίου σου έδινε την εικόνα πλοίου φτιαγμένου για μεγαλύτερα ταξίδια από αυτά που τότε έκανε. Και αυτό είναι φυσιολογικό, αφού πρέπει να έκανε κάποτε ταξίδια για Δωδεκάνησσα (και μάλιστα στα νησιά της άγονης γραμμής).

3586

a.molos
24-03-2008, 20:01
Στου Βασιλειάδη ως Εξπρές Κάρυστος. Σαν Κορφου Ση έμεινε αρκετό καιρό παροπλισμένο στην Ηγουμενίτσα, ενώ πολλές φορές έκανε δρομολόγια έκτακτα λόγω καιρού σαν κλειστό φέρυ.

4385

4386

sea_serenade
11-08-2008, 19:38
Πλοίαρχος του πλοίου στα τελευταία του ταξίδια Ηγουμενίτσα -Κέρκυρα θυμάμαι ήταν ο καπτά Γιάννης Ρόζης

Haddock
11-08-2008, 20:02
Αεροφωτογραφία από τη μπροσούρα της Seven Island Lines.

http://img212.imageshack.us/img212/4451/corfuseawq9.th.jpg (http://img212.imageshack.us/my.php?image=corfuseawq9.jpg)

vinman
05-11-2008, 09:07
Ως Corfu Sea,απο το βιβλίο ''Greek sea bridges''.
Aφιερωμένη στον μοναδικό φίλο Roi Baudoin!!

22086

Roi Baudoin
05-11-2008, 17:40
Καλέ μου φίλε σ' ευχαριστώ πολύ.
Το πλοίο αυτό πέρασε μια περιπετειώδη και τρικυμιώδη ζωή.
"Αετός", Δωδεκάνησος", "Corfu Sea", Εξπρές Κάρυστος".
Πολλές περίοδοι παροπλισμού.
Παραμένει το ερώτημα αν ταξίδεψε ποτέ ως "Αετός".

despo
05-11-2008, 22:24
Δεν νομιζω να ταξειδεψε ποτε σαν Αετος.

Roi Baudoin
05-11-2008, 22:44
Το πιο πιθανό είναι ότι δεν ταξίδεψε ποτέ ως "Αετός".
Ως "Δωδεκάνησσος" ταξίδεψε.
Κάπου στα 1983-1984 βρέθηκε για κάποιο διάστημα παροπλισμένο στον Κόλπο της Ελευσίνας.
Ήταν η εποχή που ο Κόλπος ήταν γεμάτος από κάθε λογής πλοίο.

Ευχαριστούμε πολύ despo.

a.molos
06-11-2008, 18:11
Θυμάμαι στο μεγάλο μέγαρο της πλατειας Καραισκάκη (στον Πειραιά βεβαίως-βεβαίως) που πρόσφατα ανακαινήσθηκε εκ βαθρων (πανέμορφο κτίριο-κλασσικό μέγαρο) υπήρχε σε κάποιο μπαλκόνι ψηλά μια κόκκινη (?) πινακίδα που έγραφε ΕΓ/ΟΓ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ.
Να πρόκειται άραγε για αυτό το πλοίο?

Roi Baudoin
06-11-2008, 19:05
Έχω την εντύπωση ότι θα πρέπει να αναφερόταν σε αυτό το πλοίο.
Η πινακίδα πρέπει να ήταν κόκκινη.
Πάντως, υπάρχουν αρκετά "μυστήρια" γύρω από την Ιστορία του πλοίου.
Τον Οκτώβριο του 1999 ταξιδέψαμε μαζί του από το Μαρμάρι για τη Ραφήνα. Ευτυχώς, βγάλαμε αρκετές φωτογραφίες που με χαρά σύντομα θα τις μοιραστούμε.
Ο "καθρέφτης" της πλώρης του πλοίου ήταν πολύ όμορφος.
Αλλά και το υπόλοιπο πλοίο σου έδινε την εντύπωση ότι φτιάχτηκε για κάτι άλλο από αυτό που τελικά έκανε.

a.molos
06-03-2009, 22:38
Στο αρθρο που συνόδευε την φωτογραφία, έλεγε ότι το πλοίο θα ήταν έτοιμο για δρομολόγια το Ιούλιο της ιδιας χρονιας,για λογαριασμό της εταιρείας Cyclades Car Ferries (Ναυτιλιακή Απρίλιος 1976). Τότε κατασκευαζόταν συγχρόνως το ΙΟΝΙΣ, το ΑΕΤΟΣ και το ΣΑΝΤΟΡΙΝΙ, με πιο προχωρημένη την κατασκευή του ΑΕΤΟΣ (αρχισε το 1971 στο ναυπηγείο Καμιτσης) και είχαν χαρακτηρισθεί οι 3 λευκοι ελεφαντες (για τα ελληνικά βεβαίως μεγέθη) (τα γράμματα του φίλου Εσπερος, που μου παραχώρησε τα φύλλα της Ναυτιλιακής).

31504

T.S.S. APOLLON
02-05-2009, 14:59
Θυμάμαι στο μεγάλο μέγαρο της πλατειας Καραισκάκη (στον Πειραιά βεβαίως-βεβαίως) που πρόσφατα ανακαινήσθηκε εκ βαθρων (πανέμορφο κτίριο-κλασσικό μέγαρο) υπήρχε σε κάποιο μπαλκόνι ψηλά μια κόκκινη (?) πινακίδα που έγραφε ΕΓ/ΟΓ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ.
Να πρόκειται άραγε για αυτό το πλοίο?
Η πινακιδα του Δωδεκανησος, χαρισμενη στους Φιλους Roi Baudoin και a.molos.

Roi Baudoin
22-06-2009, 18:11
Τον Οκτώβριο του 1999 κάναμε ένα υπέροχο ταξίδι με το "Εξπρές Κάρυστος" από το Μαρμάρι για τη Ραφήνα.
Τόσο κοντά, αλλά και τόσο όμορφα.

Φύγαμε απόγευμα από το Μαρμάρι.
Ήταν ένα πολύ γλυκό απόγευμα με υπέροχα χρώματα.
Φυσούσε και η ατμόσφαιρα ήταν πεντακάθαρη.
Φωτογραφίσαμε όλους, σχεδόν, τους εξωτερικούς χώρους του πλοίου.

Το πλοίο σου έδινε την εντύπωση ότι δεν έκανε για τη συγκεκριμένη γραμμή.
Είχε φτιαχτεί για ταξίδια πιο μακρινά.
Θα έλεγε κανείς ότι ξέπεσε κάνοντας τόσο κοντινά δρομολόγια.
Ατυχίες και περιπέτειες δεν το άφησαν να στεριώσει.

Στη Ραφήνα έμεινε για κάποια χρόνια συνδέοντας την Εύβοια με την Αττική.
Αργότερα πήγε και στο Λαύριο για δρομολόγια στην Κέα, αλλά και εκεί δεν μακροημέρευσε.

Ξεκίνησε, μάλλον, από τα Δωδεκάνησσα.
Έκανε ταξίδια στην Ιταλία.
Ταξίδεψε στη γραμμή Κέρκυρας-Ηγουμενίτσας.

Ένα όμορφο πλοίο που υπέστη μία μετασκευή που του άλλαξε σε μεγάλο βαθμό το παρουσιαστικό του.

Δεν ξέρω, πια, αν ενδιαφέρουν αυτές οι φωτογραφίες από ένα παλιό πλοίο.
Θα βάλουμε κάποιες από αυτές και βλέπουμε.

Αφιερωμένες εξαιρετικά σε όλους τους φίλους.

Ο "καθρέφτης" του πλοίου.

45316

BEN BRUCE
23-06-2009, 12:27
Eνα ιστορικο ελληνικο σκαρι, που βρισκει την ελληνικη ναυπηγικη τεχνη σε μια οχι και πολυ καλη στιγμη.Το βαπορι ειχε αλλαξει τρια χερια και πουθενα ουσιαστικα δεν στεριωσε.Χαριστηκη βολη ηταν το 2000 ,στη μετα σαμινα εποχη ,οταν δρομολογημενο στη γραμμη λαυριο - κεα παρουσιαστηκε ενα προβλημα στο πηδαλιο και εμεινε ακυβερνητο.Για κακη του τυχη ηταν να ταξιδεψει και γνωστος πολιτικος που αγαπα την τζια και εγινε Ο χαμος με παρουσια φυσικα των γνωστων καραβο-πλοιαρχο φαγων καναλιων!Ο πολιτικος ανηρ γνωστος για το αστραφτειν και βροντειν:D πρακτικα το αναγκασε να εξαφανιστει απο τον χαρτη το κακομοιρο το βαπορακι.Να σημειωσουμε οτι το βαπορι πηγαινε στον καιρο σαν παλαβο και απο μανουβρα δε τιποτα.Ο μοναδικος πλοιαρχος που το εκανε αλογο ηταν ο μεγαλος καπτα Σιδερης Μαμιδης ο οποιος καθοταν πανω στο φτερο της βαρδιολας μισοκρεμασμενος εξω.Ειχε κανει κατι απιστευτα στην καρυστο με κατι χοντρους νοτιαδες.Στη φωτο που ειναι απο τον δεξαμενισμο του 1996 φαινεται καθαρα η επιπλατυνση που του ειχαν κανει, το ελαχιστο βυθισμα ,και το κατ ονομα προπελακι


45369

Ellinis
23-06-2009, 14:17
Ε πως να ταξιδεύει σε καιρό με τέτοιο σκαρί... Το θυμάμαι το φουκαριάρικο σε ταξίδι ηγουμενίτσα-Κέρκυρα με καιρό και έτσι όπως μας "πήγε" μόνο εγώ το ευχαριστήθηκα!

Roi Baudoin
23-06-2009, 16:58
Το πολιτικό πρόσωπο που αναφέρει ο φίλος BEN BRUCE είναι, βέβαια, ο Θεόδωρος Πάγκαλος, γνωστός πολιτικός και βουλευτής του ΠΑΣΟΚ.

Ας γυρίσουμε στον Οκτώβριο του 1999.
Επιστρέφουμε από το Μαρμάρι με το "Εξπρές Κάρυστος".
Είχαμε πάει το πρωΐ με το "Κάρυστος".
Ο καιρός συνομωτεί για χάρη μας και μας χαρίζει ένα υπέροχο απόγευμα.
Χρώματα, μυρωδιές, εικόνες.

Κάποια ψήγματα της μαγείας εκείνου του απογεύματος αποτυπώνονται σε slides.
Τα slides αυτά είναι πραγματικά πολύ όμορφα και αξίζει να τα δούμε κάποια στιγμή σε μια κανονική προβολή.
Εδώ θα δούμε κάποια από αυτά.
Η απόδοση είναι πολύ χαμηλή και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να αποδώσουν ούτε την μαγεία εκείνου του απογεύματος, ούτε και την ποιότητα των slides.

Εικόνες αφιερωμένες εξαιρετικά στον Captain Nionios, τον Haddok, τον giorgos 249, την Φανούλα, τον Karystos, τον Appia 1978, τον a.molos, τον seaways_lover, τον mastrokosta, τον Ellinis, τον gtogias, τον polyka, τον T.S.S. APOLLON, τον BEN BRUCE, τον Έσπερο, τον mastropanago, τον Opelmanos, τον Rocinante, τον despo, τον Sea Sraenade και τον Capten 4.

Πάμε, λοιπόν, να επιβιαβασούμε στο ΕΓ/ΟΓ "Εξπρές Κάρυστος".
Τις εικόνες θα τις δούμε σταδιακά.
Δεν ξέρω αν θα έπρεπε να ενοποιηθούν οι φωτογραφίες σε κάποιο νέο θέμα του forum, αφιερωμένο σε μικρές παρουσιάσεις παλιών πλοίων της ακτοπλοΐας μας.

45423

45427

45428

45429

45431

Roi Baudoin
23-06-2009, 17:13
Οι μικρές περιπλανήσεις με το "Εξπρές Κάρυστος" συνεχίζονται.


45432

45433

45434

45435

45436

BEN BRUCE
23-06-2009, 17:16
Ταξιδι στο παρελθον πανω στα πρασινα καταστρωματα, τα θυμαστε αραγε υπηρχαν και τετοια, του εξπρες καρυστος!

BEN BRUCE
23-06-2009, 17:22
Εξπρες Καρυστος απο πρυμα στη μικρη δεξαμενη του περαματος


45443

Roi Baudoin
23-06-2009, 17:33
Ταξιδεύοντας στον Νότιο Ευβοϊκό με το ΕΓ/ΟΓ "Εξπρές Κάρυστος" στις 29 Οκτωβρίου 1999.

45439

45440

45441

45442

45444

gtogias
23-06-2009, 17:38
Φίλε Αντώνη

Σε ευχαριστούμε μια ακόμη φορά γιαυτή την εξαιρετική απόδραση στα χρόνια που το ταξίδι από μόνο του ήταν απόλαυση.

BEN BRUCE
23-06-2009, 18:40
EXPRESS KARYSTOS στη ραφηνα



45445

T.S.S. APOLLON
23-06-2009, 19:07
F/B Εξπρες Καρυστος...
Φωτο ΛΕΑΝΔΡΟΣ
45449
χαρισμενη στον φιλο Roi Baudoin

BEN BRUCE
23-06-2009, 19:46
EΧPRESS KARYSTOS στη ραφηνα


45460

seaways_lover
24-06-2009, 01:04
Φίλε μου Αντώνη (Roi Baudoin). Έχεις το μαγικό ταλέντο να ταξιδεύεις τον αναγνώστη σου. Οι δημοσιεύσεις σου είναι καταπληκτικές, μαγικές, πλημμυρισμένες από συναισθήματα. Σε ευχαριστώ που με συμπεριλαμβάνεις στα ταξίδια σου. Μέσα από τα κείμενα σου και μέσα από τις φωτογραφίες σου νιώθω σαν να έχω ταξιδέψει κι εγώ με το Εξπρές Κάρυστος ή το Μακεδών. Να ʽσαι καλά φίλε μου, πάντα. Περιμένω με αγωνία το επόμενο ταξίδι στο όνειρο…

Ellinis
26-06-2009, 21:06
Χαριστηκη βολη ηταν το 2000 ,στη μετα σαμινα εποχη ,οταν δρομολογημενο στη γραμμη λαυριο - κεα παρουσιαστηκε ενα προβλημα στο πηδαλιο και εμεινε ακυβερνητο.Για κακη του τυχη ηταν να ταξιδεψει και γνωστος πολιτικος που αγαπα την τζια και εγινε Ο χαμος με παρουσια φυσικα των γνωστων καραβο-πλοιαρχο φαγων καναλιων!Ο πολιτικος ανηρ γνωστος για το αστραφτειν και βροντειν:D πρακτικα το αναγκασε να εξαφανιστει απο τον χαρτη το κακομοιρο το βαπορακι.


Nα και το σχετικό άρθρο από το σκηνικό που περιέγραψε ο εκλεκτός φίλος Ben Bruce. Το είχανε τραβήξει κάπου έξω από τα Λεγρενά μέχρι να πέσει ο καιρός και να μπορέσουν να βγάλουν τον κόσμο.

45873

BEN BRUCE
26-06-2009, 21:24
Ο Ben Bruce αλλα και σουπερ οργανωμενος και ενημερωμενος ELLINIS!

boeing
26-06-2009, 21:54
Μήπως ήταν σκυλοπνίχτης; Διότι το να μένει από πηδάλιο και ακυβέρνητο ένα πλοίο είναι θάνατος. Είμαστε καραβολάτρες όχι όμως και ηλίθιοι. Δίκιο είχε ο χοντρός πολιτικός ο κοιλαράς σε αυτό. ο εγγονός του δικτάτορα.

BEN BRUCE
26-06-2009, 22:10
Noμιζω οτι η μεχρι στιγμης παγια τακτικη των καθε πλευρας τοπου και χρονου πολιτικων ειναι να βαλουν κατα των πλοιων.Οποτε οτι προβλημα και να ειχε παλι τα ιδια θα ειχαμε.Εκτος αυτου την ωρα του ξεσπασματος του γνωστου πολιτικου δεν υπηρχε εικονα για το τι γινεται.Αλλωστε ενα πλοιο μπορει να μεινει ακυβερνητο απο μηχανες, ηλεκρομηχανες ,υδραυλικα, πηδαλιο κτλ.Kαι στην περιπτωση απωλειας του πηδαλιου το πλοιο μπορει να κυβενησει με τις μηχανες, υποτιθεται!

boeing
26-06-2009, 23:43
Πάντως είναι πολύ βαρύ να μένει ένα πλοίο για οποιονδήποτε λόγο. Μια μικρή αβαρία να τη συγχωρήσουμε π.χ. δεν κατεβαίνει ο καταπέλτης, αλλά όχι και να μένει στη μέση του πελάγους. Σκέφτεσαι να είχε μποφώρια και να βούλιαζε; Σκέφτεσαι αν ο κόσμος έχει ξεπληρώσει τα αυτοκίνητά του με τις κάρτες;

Α/Τ ΝΕΑΡΧΟΣ
29-10-2009, 22:21
Θυμάται κανείς το περιστατικό μπροστά από το Βίδο στην Κέρκυρα, όταν ταξίδευε ως Corfu Sea, που απ ότι λέγανε πήγε να βουλιάξει μπροστά στο λιμάνι? Θυμάμαι απλά έντονη φημολογία τότε, αλλά τίποτα περισσότερο... Μπορεί κανείς να με διαφωτίσει για το περιστατικό? Και αν θυμάται κανείς τον καπετάνιο που είχε τότε (πρέπει να ήταν το χειμώνα του "93 ή του "94...)

Apostolos
30-10-2009, 09:35
Ο τότε Πλοίαρχος του Γ.Π. μου είχε αναφέρει οτι το πλοίο ήταν σε άθλια κατάσταση ιδικά στα μηχανικά του μέρη (κύρια & βοηθητικά) αρα...

sea_serenade
30-10-2009, 13:09
Απόστολε, πλοίαρχός του τότε ήταν ο Γ.Π. ή ο Γ.Ρ.?

Apostolos
30-10-2009, 13:23
Γ.Π. ειναι, τώρα αν κατάλαβα λάθος και είχε πει άλλο ανάλογο περιστατικό...

a.molos
09-01-2010, 17:18
Μια ιστορική φωτογραφία του πλοίου, αφου το βλέπουμε άρτι αφιχθέν στο Πέραμα, οπου θα άρχιζαν οι εργασίες διαπλάτυνσης του.
Εξαιρετικά αφιερωμένη στον φίλο & συνονόματο Roi Baudoin, που μας προσέφερε εξαιρετικό φωτορεπορτάζ (και γραφή) για το πλοίο.

72023

Ellinis
09-01-2010, 18:46
Αντώνη, πιο πίσω είναι το Τροπικάνα (http://www.nautilia.gr/forum/showthread.php?t=38372&highlight=tropicana)στις εργασίες μετασκευής του σε κρουαζιερόπλοιο;

a.molos
09-01-2010, 19:30
Ακριβώς, τα πλοία μετασκευάστηκαν την ίδια εποχή, τις φωτογραφίες του Τropicana τις έχω στο αντιστοιχο tread και τις τράβηξα (με μια κλασσική Zenith) απο το ferry προερχόμενος απο Σαλαμίνα.

gtogias
16-01-2010, 17:07
Δημοσίευμα για την καθέλκυση του Αετού από την εφημερίδα "τα Νέα" της 18ης Οκτωβρίου 1971:

73035

Είναι απορίας άξιο πως μέσα σε τρεις δεκαετίες χάθηκε η δυνατότητα ναυπήγησης πλοίων στη χώρα μας. Τουλάχιστον έμειναν τα αμφίπλωρα όπου βλέπουμε μεγάλη κινητικότητα.

a.molos
26-01-2010, 22:55
Προσωρινή παραμονή λίγων ημερών στον Πειραιά, πρίν πάει για την ετήσια.

74588

T.S.S. APOLLON
26-01-2010, 23:05
Ομορφη φωτογραφια του Εξπρες Καρυστος απο τον φιλο a.molos. Ευχαριστουμε.

Ellinis
25-05-2010, 13:34
Φωτογραφημένο -αν δεν κάνω λάθος- το Σεπτέμβρη του 1990 στην Ηγουμενίτσα, τότε που έκανε χρέη πορθμείου προς Κέρκυρα.
Με τη χαρακτηριστική σκουριά κάτω από τα όκια, που ήταν σχεδόν μόνιμη...

αφιερωμένη στους καλούς φίλους του λιμανιού και ειδικά τον sea serenade
90997

sea_serenade
25-05-2010, 13:50
Τι είναι αυτά που μας κάνεις τώρα βρε παιδί μου............. Απίθανη φωτό (ειδικά ο "τεράστιος" καταπέλτης του ROANA που φαίνεται αριστερά.....!!!) όπως και όλο το αρχείο του Ellinis!!!!!!

BEN BRUCE
25-05-2010, 18:47
Απιθανη φωτο ellinis και σε ευχαριστοθμε που την μοιραζεσε μαζι μας

T.S.S. APOLLON
10-02-2013, 13:47
To ΕΞΠΡΕΣ ΚΑΡΥΣΤΟΣ στο λιμανι του Πειραια, φωτογραφημενο απο τον φιλο Κωνσταντινο Παππα

137570

BEN BRUCE
12-02-2013, 15:36
ΕΞΠΡΕΣ ΚΑΡΥΣΤΟΣ το θαυμα της ελληνικης ναυπηγικης στην Ραφηνα το 1996

137738

Ellinis
12-02-2013, 21:17
Θαύμα δεν πάει να πεί τίποτα. Εκείνο το ταξίδι Ηγουμενίτσα-Κέρκυρα που είχα κάνει με "καιρό" δεν το ξεχνάω... :sour:

Να το δούμε και όταν το πήραν οι Αγαπητοί, ως ΚΟΡΦΟΥ ΣΗ στο Ξαβέρι.

137779

Στέφανος
13-02-2013, 07:12
ανάμνηση απο το καράβι:
Τον Σεπτέμβριο 1998 [???] πλησιάζοντας στο Μαρμάρι, σε συνθήκες σχεδόν άπνοιας, έμεινα από μηχανή [κάτι με την νεροπαγίδα] και προσπαθούσα να μπώ μέσα με ό,τι μπορούσε να κάνει το πανί.
Την ίδια ώρα το Ε. Κάρυστος προσπαθούσε να εκκινήσει τις μηχανές του. Και λέω προσπαθούσε γιατί άκουγα για πολύ ώρα κάτι μπαμ και μπούμ αλλά μετά τίποτε.... Και αυτό συνεχιζόταν για ώρα
Ευτυχώς για μένα δηλαδή γιατί βρήκα χρόνο να περάσω.

Πώς έπαιρνε μπροστά? με "δυναμίτη"??:playful: [μου θύμισε ένα ντοκυμαντέρ που ξεκινούσαν αεροπορικοί κινητήρες με φυσίγγια].

Ellinis
24-05-2013, 23:18
Μια από τις λίγες φωτογραφίες του πλοίου σαν ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ, δεμένο στο Ξαβέρι το 1978. Μετράω οχτώ κρουαζιερόπλοια γύρω του, από τα οποία τα επτά ήταν ελληνικά!

144670
πηγή (http://picasaweb.google.com/andrea.prn/1978Grecia)

BEN BRUCE
25-05-2013, 08:11
Παρα πολυ σπανια!

Floukos
14-11-2013, 15:45
Καλησπέρα,

Έτυχε μαζί με ένα συνάδελφό μου, να είμαστε στους 32 επιβάτες του ατυχήματος τον Οκτώβριο του 2000.

Η κατάσταση δεν ήταν τόσο τραγική όσο παρουσιαζόταν από τα δελτία που βλέπαμε στην τηλεόραση του καραβιού. Τη στιγμή που συνέβηκε έσβησαν τα φώτα και το καράβι έκοψε απότομα.
Ο φωτισμός επανήλθε σύντομα αλλά το πλοίο ήταν έκθετο στις καιρικές συνθήκες με αποτέλεσμα να κουνιέται ιδιάιτερα. Κάποια στιγμή έσπασαν μερικά ποτήρια στο μπαρ.
Από το μεσημέρι που φύγαμε από τη Τζια (μάλιστα τρέχαμε να προλάβουμε το Κάρυστος γιατί πιστεύαμε ότι με το Μύρινα θα καθυστερούσαμε πολύ και τελικά το Μύρινα έκανε μία βόλτα γύρω μας και πήγε στο Λαύριο), βγήκαμε αργά το βράδυ στο λιμανάκι της Φώκαιας με το ταχύπλοο του λιμενικού. Είχε προηγηθεί μία άκαρπη προσπάθεια να μας βάλει το ρυμουλκό στο Λαύριο και μετά μας μετέφεραν στο Λιμενικό. Στη μεγαλύτερη διάρκεια βρίσκονταν γύρω μας και μικρά σκάφη από το Λαύριο. Μην ξεχνάμε ότι το ατύχημα του Σαμίνα ήταν ακόμα ζωντανό. Το αυτοκίνητο το πήραμε αρκετές ημέρες αργότερα.

Με τις λιγοστές δυνατότητες της ψηφιακής φωτογραφικής μηχανής που είχα τότε, τράβηξα μερικές φωτογραφίες. Μερικές είναι λίγο κουνημένες.

150446 150447 150448 150449 150450


Αυτά. Έχει ενδιαφέρον να μοιράζομαι αυτή την ιστορία με τόσους ανθρώπους που τη γνωρίζουν χωρίς ίσως να ήταν εκεί.

Σημείωση: Το ''πρωτόμπαρκος'' στο προφίλ δεν έχει σχέση με την ιδιότητά μου, αλλά δεν υπήρχε επιλογή ''επιβάτης''