PDA

Επιστροφή στο Forum : ΑΝΕΣ (Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρία Σύμης)



che
14-01-2006, 10:25
ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΚΗ παρέμβαση υπήρξε χτες στο θέμα της ανάθεσης των δρομολογίων της άγονης γραμμής Δωδεκανήσου, από το υπουργείο Αιγαίου! Ο εισαγγελέας Πρωτοδικών Ρόδου Γιώργος Οικονόμου διέταξε τη διενέργεια επείγουσας προκαταρκτικής εξέτασης, για να διερευνηθεί εάν ήταν νομότυπη η διαδικασία που ακολουθήθηκε από το υπουργείο Αιγαίου για την ανάθεση στην Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρία Σύμης (ΑΝΕΣ) των επιδοτούμενων γραμμών Κω - Νισύρου - Τήλου - Σύμης - Ρόδου και επιστροφή και Ρόδου - Καστελλορίζου και επιστροφή * Η προκαταρκτική εξέταση ανατέθηκε σε πταισματοδίκη, ο οποίος θ? ασχοληθεί με τα μη πολιτικά πρόσωπα του υπουργείου Αιγαίου και ειδικά με τα μέλη της Επιτροπής του υπουργείου, που διενήργησαν το διαγωνισμό. Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΚΗ παρέμβαση έγινε ύστερα από τις αναφορές του δημάρχου Τήλου Αν. Αλιφέρη, όπως επίσης και τις παραστάσεις στον κ. Οικονόμου του προέδρου της εταιρίας «Δωδεκάνησος Ναυτιλιακή» Γιώργου Σπανού, οι οποίοι κατήγγειλαν τις μεθοδεύσεις του υπουργείου, ώστε ν? ανατεθεί στην ΑΝΕΣ η εκτέλεση των εν λόγω δρομολογίων με το πλοίο «Πρωτεύς», που αγοράστηκε ειδικά για τον σκοπό αυτό και αφού προηγουμένως είχε εξασφαλιστεί η ανάθεση!.. * Καταγγελίες για τις μεθοδεύσεις αυτές έγιναν από τον περασμένο Δεκέμβριο, μάλιστα δε, τόσο ο δήμαρχος Τήλου, όσο και ο πρόεδρος της «Δωδεκάνησος Ναυτιλιακή», κατήγγειλαν ότι ο υπουργός Αιγαίου κ. Αρ. Παυλίδης «περίμενε ώστε η ΑΝΕΣ ν? αγοράσει από την εταιρία Τυρογαλά το πλοίο "Πρωτεύς" (που είναι ηλικίας 33 χρόνων και εκτελούσε δρομολόγια στα Ιόνια Νησιά) και στη συνέχεια να υπογράψει την ανάθεση των δρομολογίων της άγονης γραμμής Δωδεκανήσου στην εν λόγω εταιρία». ΜΑΛΙΣΤΑ, ο δήμαρχος Τήλου κ. Αλιφέρης, την περασμένη Τετάρτη, έστειλε επιστολή στον πρωθυπουργό Κ. Καραμανλή, που καταγγέλλει όλο το παρασκήνιο της υπόθεσης αυτής και χαρακτηριστικά - μεταξύ άλλων - αναφέρει ότι «η ανάθεση των δρομολογίων της ΑΝΕΣ γίνεται με ιδιαίτερα μεγάλη επιδότηση, ενώ έχουν αποκλειστεί προσφορές μεγαλύτερου κόστους με τα ίδια ή καλύτερα ποιοτικά χαρακτηριστικά από το πλοίο "Πρωτεύς", που θα εκτελεί τα δρομολόγια και που από τις επιδοτήσεις και μόνο η πλοιοκτήτρια σε δέκα μήνες θα εισπράξει περισσότερα χρήματα από ό,τι κοστίζει το συγκεκριμένο πλοίο». * Σημειώνεται ότι για κάθε δρομολόγιο προς Κω - Νίσυρο - Τήλο - Σύμη - Ρόδο, η εταιρία θα εισπράττει 15.000 ευρώ και προς Καστελλόριζο 6.500 ευρώ και για κάθε προορισμό θα εκτελεί από δύο δρομολόγια την εβδομάδα!. Η ΟΡΓΗ του δημάρχου Τήλου στρέφεται κατά του υπουργού Αιγαίου, επειδή δεν επιδοτεί την εκτέλεση δρομολογίου στη γραμμή Ρόδου - Τήλου για το πλοίο «SEA STAR», που ανήκει στο Δήμου του νησιού, παρά το γεγονός ότι ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας έχει εγκρίνει την εκτέλεση του εν λόγω επιδοτούμενου δρομολογίου. ΜΕΤΑ ΤΗ χτεσινή παρέμβαση του εισαγγελέα κ. Οικονόμου, ο δήμαρχος Τήλου Αν. Αλιφέρης δήλωσε ότι «ευτυχώς που υπάρχει και η Δικαιοσύνη, γιατί όσα διαβήματα και διαμαρτυρίες κάναμε στην κυβέρνηση για να καταγγείλουμε όλα αυτά τα μαγειρέματα του υπουργείου Αιγαίου, δεν βρήκαμε καμιά ανταπόκριση». * Πρέπει ακόμη να τονιστεί ότι και ο πρόεδρος της εταιρίας «Δωδεκάνησος Ναυτιλιακή» Γ. Σπανός υπέβαλε ανάλογη αναφορά και στον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου Δημ. Λινό.

ΠΗΓΗ:ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΡΟΟΔΟΣ

simi
30-10-2008, 23:43
akoygete pws eine konta se agora ploioy kserei kaneis tpt

scoufgian
03-01-2009, 11:39
για να δουμε ,το υδροπτερυγο ΑΙΓΛΗ της ΑΝΕΣ ,να προσπερναει εξω απο το λιμανι της Ροδου ,το ΣΥΜΗ ΙΙ
26132

Proteus3000uk
11-02-2009, 14:42
Απο την αλλη εγω εχω ακουσει οτι αντιμετωπιζουν μεγαλο προβλημα ρευστότητας, τόσο απο τραπεζικό όσο και απο μέλη των πληρωμάτων τους τα οποία είχαν αφήσει απλήρωτα για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Ειδικά τώρα με την κρίση...για να δουμε

ελμεψη
11-03-2009, 14:32
Σύμφωνα με κάποιες φήμες το υδροπτέρυγο <<Αίγλη>> της Α.Ν.Ε.Σ δεν ανήκει πλέον στο στόλο της και θα αναζητήσει την τύχη του κάπου στον Πειραιά όπου και θα αναχωρήσει σύντομα για εκεί.Σας μεταφέρω την πληροφορία με κάθε επιφύλαξη.Για ότι νεώτερο θα σας ενημερώσω.

http://www.nautilia.gr/images/content/DSC01224_27691112009.jpg

mike_rodos
11-03-2009, 15:41
Σύμφωνα με κάποιες φήμες το υδροπτέρυγο <<Αίγλη>> της Α.Ν.Ε.Σ δεν ανήκει πλέον στο στόλο της και θα αναζητήσει την τύχη του κάπου στον Πειραιά όπου και θα αναχωρήσει σύντομα για εκεί.Σας μεταφέρω την πληροφορία με κάθε επιφύλαξη.Για ότι νεώτερο θα σας ενημερώσω.

http://www.nautilia.gr/images/content/DSC01224_27691112009.jpg

Πέρυσι το καταμαράν ΠΑΝΟΡΜΙΤΗΣ, φέτος το υδροπτέρυγο ΑΙΓΛΗ... Από το κακό στο χειρότερο.. Του χρόνου ποιο έχει σειρά???

ελμεψη
11-03-2009, 18:22
Πέρυσι το καταμαράν ΠΑΝΟΡΜΙΤΗΣ, φέτος το υδροπτέρυγο ΑΙΓΛΗ... Από το κακό στο χειρότερο.. Του χρόνου ποιο έχει σειρά???

To καταμαραν ειχε δοθει ως ανταλλαγμα για την αγορα του Αγ. Νεκταριος Αιγινας (μαζι με χρηματα βεβαια)

ελμεψη
11-03-2009, 20:11
Οι απαντήσεις της Α.Ν.Ε.Σ για τις καταγγελίες όπως διατυπώθηκαν στη Ροδιακή.

Πηγή: Ροδιακή

hhhhnikos
27-05-2009, 03:30
Telika to Aigli den poulithike. Kai mallon stin arxes tou allou mina tha mpi kai pali sta dromologia. Apo fimes akousa oti eos to telos tou xronou tha proxorisi se agora megaliterou,neoterou kai grigoroterou ploiou pou isos kanei kai dromologia pros Peiraia!!!Anamenoume neoteres exelixis.

ελμεψη
05-06-2009, 02:03
Η «κόντρα» μεταξύ των ναυτιλιακών εταιρειών «ΑΝΕ Σύμης» και «Δωδεκάνησος Ναυτιλιακή», που έδειξε να καταλαγιάζει μετά την αποτυχία της προσπάθειας που κατέβαλε το ΠΑΣΟΚ για τη σύσταση επιτροπής προκαταρκτικής εξέτασης που θα εξέταζε τυχόν ευθύνες του πρώην Υπουργού Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Τ. Παυλίδη για τη διαβόητη υπόθεση ανάθεσης επιδοτούμενης γραμμής στο πλοίο Πρωτεύς, έρχεται να αναζωπυρώσει λίγες μέρες μετά τις ευρωεκλογές η εξέταση μήνυσης που υπέβαλαν εκπρόσωποι της πρώτης κατά του κ. Γ. Σπανού.
Ο κ. Σπανός, μετά από αναβολή, θα αντιμετωπίσει συγκεκριμένα τις κατηγορίες της ψευδούς καταμήνυσης, της συκοφαντικής δυσφήμισης ανώνυμης εταιρείας και συγκεκριμένα της Ναυτιλιακής εταιρείας της Σύμης αλλά και της ψευδορκίας ενώπιον του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Ρόδου.
Αφορμή για την παραπομπή του κ. Σπανού, όπως ξανάγραψε η «δ», αποτέλεσε έγγραφη αναφορά που υπέβαλε κατά ομοειδών εταιρειών αλλά και στελεχών του λιμενικού σώματος την 10η Ιουνίου 2003 ενώπιον του Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Ρόδου.
Η δικαστική έρευνα γύρω από τις καταγγελίες του κ Σπανού κατέληξε στην έκδοση απαλλακτικού βουλεύματος και συγκεκριμένα της υπ΄αρίθμ. 126/2004 απόφασης του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Ρόδου με την οποία απηλλάγησαν από τις κατηγορίες της διατάραξης της ασφάλειας πλοίων από πρόθεση και της παράβασης καθήκοντος των κ.κ. Βασιλείου Παπακαλοδούκα, Αν. Αλιφέρη, Γεωργίου Χατζηχριστοδούλου, Ιωάννη Λαουμτζή, Χρήστου Λαουμτζή, Π. Κακά, Αντωνίου Χαραλάμπη, Χρήστου Μπαλαλή και Δήμου Πορίου.
Εκ των ανωτέρων ο πρώτος ως εκπρόσωπος της ΑΝΕΣ προσέφυγε στη δικαιοσύνη αξιώνοντας την άσκηση ποινικής δίωξης και την παραπομπή του κ Σπανού.
Σε απευθείας κλήση που σχηματίστηκε αναφέρεται ότι ο κ Σπανός την 10-06-2003 κατέθεσε έγγραφη αναφορά - καταγγελία ενώπιον του Eισαγγελέα Πρωτοδικών Pόδου στην οποία ανέφερε ψευδώς ότι η εγκαλούσα ανώνυμη Nαυτιλιακή Eταιρία Σύμης με τον γενικότερο τίτλο «ANEΣ» νόμιμα εκπροσωπούμενη χρησιμοποιεί το πλοίο «Πανορμίτης» το οποίο πλέει με ταχύτητα 34-40 μίλια ανά ώρα και η ταχύτητά του πρέπει να ανέρχεται στα 19 μίλια ανά ώρα, ότι πρόκειται δια διαπλεκόμενη και διεφθαρμένη εταιρία, η οποία δωροδοκεί, ασκεί αφόρητες πιέσεις, τηρεί μεροληπτικά και μονομερώς τη νομοθεσία και έτσι ωθεί εκβιαστικά τους υπαλλήλους των διαφόρων υπηρεσιών σε διαπραγματεύσεις και τελικά σε χρηματισμό εκβιάζοντας δωροδοκώντας κρατικά όργανα και λειτουργούς, με σκοπό να προκαλέσει έτσι την καταδίωξη των νομίμων εκπροσώπων της εγκαλούσας εταιρίας για τις παραπάνω παράνομες πράξεις.
Το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Ρόδου που εξέτασε τις καταγγελίες του κ Σπανού έκρινε μεταξύ άλλων ότι το πλοίο «Πανορμίτης» ελλιμενίζεται στο Mανδράκι όπως και όλα τα άλλα πλοία της συγκεκριμένης ανώνυμης εταιρίας λαϊκής βάσης από εικοσαετίας περίπου, πολλά περισσότερα χρόνια πριν από το 1999 που συστήθηκε η εταιρία του κ. Σπανού.
Ο κ. Σπανός σε απολογητικό υπόμνημα που υπέβαλε επεσήμανε ότι η καταγγελία του είχε αποκλειστικό σκοπό την καταπολέμηση της αταξίας, των παρανομιών και των παραλόγων πραγμάτων που συμβαίνουν στον ευαίσθητο χώρο της ακτοπλοϊας.
Επεσήμανε παραπέρα ότι ούτε πρόθεση, ούτε και σκοπό είχε να προσβάλει ή να θίξει άλλους.
Αναφερόμενος στην ΑΝΕΣ επεσήμανε ότι το πλοίο "Πανορμίτης" για να χαρακτηριστεί ως ταχύπλοο πρέπει να ανταποκρίνεται στις προϋποθέσεις που ορίζει ο Kώδικας Tαχυπλόων Σκαφών σύμφωνα με την οδηγία 98/19/EK. Εκανε λόγο για πολιτικό προστατευτισμό των ανταγωνιστικών εταιρειών επισημαίνοντας ότι η ANEΣ, προσποιούμενη άγνοια ότι έχουν επέλθει σοβαρές αλλαγές στο θεσμικό πλαίσιο που διέπει την ακτοπλοΐα επιδίωκε και επιδιώκει προνομιακή μεταχείριση.

Πηγη : "Εφημεριδα Δημοκρατικη"

hhhhnikos
06-06-2009, 16:43
Oloi osoi taxideuan me to Panormitis ixera oti pigene pano apo 30 milia!!!Alla pote den pigene pano apo 20 kai apo oti gnorizo taxideue san simbatiko kai oxi san taxiploo. Giati an epinate tin taxitita 32-34 milia tha itan se 30 lepta symi kai oxi 1:10 pou ekane. Gia auto osoi exoun kapoia sxesi me nautosini mporoun na katalaboun oti osa katigorouse o kirios Spanos den eustathoun!!

hhhhnikos
15-06-2009, 16:18
Μια πολύ παλιά Φωτογραφεία όταν τα πλοία ξεχειμώνιαζα στο λιμάνι της Σύμης και όχι της Ρόδου . Και φυσικά στην Φωτογραφία φαίνετε η αρχή όλων. Το πλοίο που αγαπήθηκε όσο κανένα άλλο στην Σύμη το <<Σύμη 1>> (Ένα πλοίο που έφερε την ανάπτυξη στο νησί της Σύμη).

ελμεψη
15-06-2009, 16:44
Μια πολύ παλιά Φωτογραφεία όταν τα πλοία ξεχειμώνιαζα στο λιμάνι της Σύμης και όχι της Ρόδου . Και φυσικά στην Φωτογραφία φαίνετε η αρχή όλων. Το πλοίο που αγαπήθηκε όσο κανένα άλλο στην Σύμη το <<Σύμη 1>> (Ένα πλοίο που έφερε την ανάπτυξη στο νησί της Σύμη).


Πολυ σπανια η φωτογραφια αυτη,τοτε το λιμανι της Συμης και του χειμωνες ηταν γεματο.Ωραιο θεαμα.Παντως για το Συμη 1 οποιον συμιακο και να ρωτησεις θα εχει να σου πει μια ιστορια που εχει ζησει με αυτο.Καλο θα ηταν να μην ξεχναμε οτι αυτα τα καραβια που μερικα χρονια πριν δεν υπηρχαν ουτε τα δελφινια ουτε τα ταχυπλοα,πολλες φορες και με κακιες συνθηκες ακομα που αλλα καραβια εδεναν,αν χρειαζοταν αυτα επαιζαν το ρολο του <<ασθενοφορου>> και μετεφεραν στη Ροδο ασθενεις και τους εσωζαν τη ζωη.Κριμα παντως που το Συμη 1 πλεον δεν ανοικει εκει που γνωρισε μεγαλες δοξες.Καλα ταξιδια και κρουαζιερες να εχει στην Κρητη λοιπον.

ελμεψη
15-06-2009, 18:56
Το 2002 όταν έκανε μινι-κρουαζιερες το αγαπήμενο μας ΣΥΜΗ Ι είχε μια άτυχη στιγμή...
http://www.svperception.us/cly2002/08.htm

Ήταν μάλιστα το τελευταίο του καλόκαιρι ως πλοίο της ΑΝΕΣ καθώς την επόμενη χρονιά πουλήθηκε:(:(:(

hhhhnikos
17-06-2009, 01:42
Κάποιες φήμες λένε ότι η εταιρεία μέχρι το τέλος του έτους θα έχει αποκτήσει νέο πλοίο στον στόλο της.

hhhhnikos
17-06-2009, 02:03
file:///C:/DOCUME%7E1/NIKOLAOS/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-5.jpg

DimitrisT
17-06-2009, 02:22
file:///C:/DOCUME%7E1/NIKOLAOS/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-5.jpg


Φίλε hhhhnikos δες εδώ (http://www.nautilia.gr/forum/showthread.php?t=63509) πως ανεβάζουν φωτο.

ελμεψη
24-06-2009, 17:45
Το Σαββατο στις 27/6/2009 θα γίνει η ετησια γενικη συνελευση της Α.Ν.Ε.Σ στη Συμη.

nikitas
29-06-2009, 16:17
xerei kaneis to symi 1 prin erthei sti symi pou itan?
ixera oti to elegan rena alla den xero apo pou to agorasane

hhhhnikos
30-06-2009, 00:24
To Symi 1 itan kataskeueis tou 1974 kai an den kano lathos ekane dromologia pierea salamina alla gia perisotera kai pio sigoura tha sou po aurio!!!

sg3
03-05-2010, 21:37
γιατι στην σελιδα της εταιρειας δεν υπαρχουν τα δρομολογια του αγ.νεκταριου? http://www.anes.gr/index_gr.php
σημαινει κατι αυτο?(για το πλοιο?)

mike_rodos
03-05-2010, 21:40
γιατι στην σελιδα της εταιρειας δεν υπαρχουν τα δρομολογια του αγ.νεκταριου? http://www.anes.gr/index_gr.php
σημαινει κατι αυτο?(για το πλοιο?)

Τα έχουν κατεβάσει την τελευταία βδομάδα, αλλά τον λόγω δεν τον γνωρίζω...

Nicholas Peppas
30-10-2010, 21:27
To Symi 1 itan kataskeueis tou 1974 kai an den kano lathos ekane dromologia pierea salamina alla gia perisotera kai pio sigoura tha sou po aurio!!!


Μια ωραιοτατη φωτογραφια του ΣΥΜΗ Ι υπαρχει εδω http://www.shipspotting.com/gallery/photo.php?lid=489754 και την βρηκα κατα λαθος. Εγω δεν το γνωρισα ποτε αυτο το πλοιο

113591
Photographer: Pieter Inpyn

mike_rodos
23-02-2011, 18:09
Μια εταιρεία που ιδρύθηκε στις αρχές τις δεκαετίας του 80 με την αγορά του ΣΥΜΗ Ι για να εξυπηρετεί τη Σύμη με καθημερινές συνδέσεις με τη Ρόδο... Την έχουν φτάσει μερικοί εν έτη 2011 να εξυπηρετεί καθημερινά την Αίγινα! Το νησί τους αφημένο στο έλεος του Θεού, καθώς πλέον θα έχει μόνο 2 δρομολόγια την εβδομάδα και αυτά από την "αντίπαλη" εταιρεία dodekanisos sea ways!

ελμεψη
23-02-2011, 18:40
Μπορει να ηταν αλλες εποχες τοτε αλλα ενα ΣΥΜΗ Ι καταφερε μεσα σε λιγοτερο απο 10 χρονια να δωσει την δυνατοτητα στην εταιρεια να ναυπηγησει το ΣΥΜΗ ΙΙ! Επειτα το 1999 αγοραστηκε το Υ/Γ ΑΙΓΛΗ (μετα απο ενα χρονο ναυλωσης) ενω ακολουθησε η δημιουργια γραφειο στη Ροδο! Το 2002 αγοραστηκε το ταχυπλοο καταμαραν ΠΑΝΟΡΜΙΤΗΣ το οποιο αν και στην αρχη εκτελουσε δρομολογιο ως ταχυπλοο στην συχεχεια λειτουργουσε ως συμβατικο για ευνοητους λογους! Τελικα το συγκεκριμενο πλοιο δεν στεριωσε ποτε στην γραμμη αν και κατ' εμε θα μπορουσε να προσφερει παρα πολλα. ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΓΝΩΜΗ καπου εκει αρχισε να χανετε η μπαλα στη εταιρεια! Ακολοθηθησαν η πωληση του ΣΥΜΗ Ι (πολυ σωστα γιατι παρα την τεραστια προσφορα του στο νησι πλεον δεν μπορουσε να καλυψει τις αναγκες του νησιου) η ναυλωση του ΣΥΜΗ (ΕΧ. ΕΥΤΥΧΙΑ ) για 3 χρονια , η ναυλωση και αγορα του ΠΡΩΤΕΑ, η αγορα του ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΑΙΓ. με ταυτοχρονη πωληση του ΠΑΝΟΡΜΙΤΗΣ) και ολα αυτα σε διαστημα 5 χρονων (2002-2007) Μπορει οι αναγκες να αυξηθηκαν αλλα για μια εταιρεια ΛΑΙΚΗΣ ΒΑΣΗΣ με το μεγεθος της ΑΝΕΣ τα συγκρεκριμενα ανοιγματα ηταν μεγαλα! Και ξαφνικα οπως λεει και ο φιλος mike απο πανω ενω η εταιρεια ιδρυθηκε με λεφτα των Συμιακων για να εξηπηρετει το νησι της ΣΥΜΗΣ βρεθηκε να εξηπηρετει την αγονη της 12νησου (γραμμη που οπως και οι υπολοιπες αγονες προσφερει (???) ελαχιστα κερδη ) και την γραμμη ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΑΙΓΙΝΑ μετα απο ατυχεις χειρισμους σε αγοροπωλησιες (πρωτευς στην ΣΑΟΣ) οπως δηλωσε σε συνεντευξη του γενικος διευθυντης (κατα λεξη μειναμε με 2 μεγαλα καραβια στα χερια μας και ετσι αναγκαστηκαμε να αφησουμε τον ΑΓ. Νεκταριο στην ΑΙΓΙΝΑ μιας που το καραβι ηταν γνωστο στη γραμμη) Κατα συνεπεια το 2011 το νησι της Συμης εξηπηρετειται απο 0 πλοια στην γραμμη αν και στον στολο της ανηκουν 4 πλοια (ΠΡΩΤΕΥΣ, ΑΓ. ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ , ΣΥΜΗ ΙΙ, Υ/Γ ΑΙΓΛΗ (παραποπλησμενο εδω και σχεδον 2 χρονια)) Μπραβο σας Κυριοι!

Υ/Γ: Δικαιολογιες του στυλ αυξηθηκε η τιμη του πετρελαιου ειναι σεβαστες αλλα δεν ευθυνονται για την συνολικη εικονα της εταιρειας!

mike_rodos
11-03-2011, 19:40
Μια εταιρεία που ιδρύθηκε στις αρχές τις δεκαετίας του 80 με την αγορά του ΣΥΜΗ Ι για να εξυπηρετεί τη Σύμη με καθημερινές συνδέσεις με τη Ρόδο... Την έχουν φτάσει μερικοί εν έτη 2011 να εξυπηρετεί καθημερινά την Αίγινα! Το νησί τους αφημένο στο έλεος του Θεού, καθώς πλέον θα έχει μόνο 2 δρομολόγια την εβδομάδα και αυτά από την "αντίπαλη" εταιρεία dodekanisos sea ways!

Δυστυχώς συνεχίζει ο αποκλεισμός της Σύμης! Ο Πρωτέας εκτέλεσε 2 δρομολόγια λίγο πριν την Κ. Δευτέρα, αλλά πλέον δεν υπάρχει σταγόνα πετρελαίου στο πλοίο και δεν υπάρχει και η δυνατότητα προμήθειας του (έλλειψη χρημάτων). Το ομόσταυλο Άγιος Νεκτάριος Αίγινας συνεχίζει να προσφέρει τις υπηρεσίες του σε ξένα λιμάνια! Για τους Συμιακούς αυτό είναι εξοργιστικό γιατί έχουν δεθεί τα χέρια πολλών επαγγελματιών! Το κράτος όπως πάντα ανύπαρκτο... Αφού κατάντησε να βάζει πλοία σε άγονες γραμμές ΦΙΛΕΤΑ (βλέπε Ηράκλειο - Ρόδο, Ενδοκυκλαδικά κτλ κτλ)

despo
12-03-2011, 21:25
Και οι κάτοικοι του νησιού τι κάνουν, κοιμούνται ?.

mike_rodos
18-03-2011, 15:49
Σε κατάσχεση το πλοίο της εταιρείας ΣΥΜΗ ΙΙ για οφειλές 37.000 ευρώ προς την εταιρεία sea dream. Δυστυχώς μάλλον η μικρή εταιρεία λαϊκής βάσης έφτασε στο τέλος της...

despo
18-03-2011, 19:52
Σίγουρα δυσάρεστες ειδήσεις, που φέρνουν τις μικρές εταιρείες να μην μπορούν να αντιμετωπίσουν τα τεράστια προβλήματα με τα οποία μας φόρτωσαν οι κυβερνώντες.

mike_rodos
18-03-2011, 19:53
Με προσωρινή διαταγή που εξέδωσε χθες το Πολυμελές Πρωτοδικείο Ρόδου έγινε δεκτή η αίτηση της Ανώνυμης Ναυτιλιακής Εταιρείας Σύμης, με το διακριτικό τίτλο "ΑΝΕΣ ΑΕ" για την έκδοση προσωρινής διαταγής στα πλαίσια αιτήσεως για την υπαγωγή της στη διαδικασία της συνδιαλλαγής που ορίζει το άρθο 99 του πτωχευτικού κώδικα.
Το δικαστήριο του συγκροτήθηκε από τους δικαστές κκ Κ. Αγγελάκη, Πρόεδρο Πρωτοδικών, Λάζαρο Βαλσαμή και Θωμά Δουκάκη, Πρωτοδίκες, διέταξε συγκεκριμένα την αναστολή των ατομικών και συλλογικών διώξεων κατά της εταιρείας ανώ απαγόρευσε τα μέτρα αναγκαστικής εκτέλεσης σε βάρος της από τους πιστωτές της, είτε έχει ξεκινήσει η διαδικασία αναγκαστικής εκτέλεσης είτε όχι, μέχρι τη συζήτηση της αίτησης και υπό τον όρο της συζήτησης της την 5η Μαΐου 2011, ημέρα Πέμπτη και ώρα 9.00 π.μ.
Έδρα της ΑΝΕΣ είναι ο Δήμος Σύμης, βάσει δε του καταστατικού της, το κεφάλαιό της ανέρχεται σήμερα στο ποσό των 1.200.222 €.
Την εταιρεία εκπροσωπούν σήμερα ο Χατζημάρκος Αντώνιος του Γεωργίου, ως πρόεδρος και ο Παπακαλοδούκας Βασίλειος, ως Γενικός Διευθυντής.
Οι βασικοί μέτοχοι της εταιρείας είναι ο Δήμος Σύμης με ποσοστό 19,87%, η εταιρεία «ΛΟΥΞΟΤΕΛ ΑΕ» με ποσοστό 6,25%, η εταιρεία «ΡΟΔΙΑΚΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ ΡΕΤΕ Α.Ε.» με ποσοστό 6,25%, ο Χατζηλιαμής Ιωάννης με ποσοστό 4,66%, ο Γερονικόλας Ιάκωβος με ποσοστό 4,64%, η Οικογ. Κακά Παρασκευά με ποσοστό 3,81%, η Οικογ. Καλοδούκα Γεωργίου με ποσοστό 2,72%, η Κακογιάννη Ελένη με ποσοστό 2,00%, ο Διακομιχάλης Ανδρέας με ποσοστό 1,65%, η Οικογ. Χούλλη Γεωργίου με ποσοστό 1,26% και ο Χατζηστρατής Θεόδωρος με ποσοστό 1,04%.
Η εταιρεία δημιουργήθηκε το 1979 από μία ομάδα ανθρώπων που είτε καταγόταν από την νήσο Σύμη είτε διέμενε σ' αυτήν και είχε ως κοινό παρονομαστή την επιθυμία τους να βγάλουν το νησί της Σύμης από την απομόνωση, συνδέοντας την με την Ρόδο τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα, ειδικά κατά τους χειμερινούς μήνες που υπήρχε, αλλά και υπάρχει η μεγαλύτερη ανάγκη δρομολογίων.
Κατά αυτό τον τρόπο μια εταιρεία λαϊκής βάσης, με 1300 περίπου μετόχους, Συμιούς κατά πλειοψηφία τους, κατάφερε στα 32 χρόνια λειτουργίας της, αναπληρώνοντας πολλές φορές την ίδια την Πολιτεία, να τονώσει την εμπορευματική, επιβατική και τουριστική κίνηση του νησιού, επιτρέποντας έτσι στους Συμιούς να παραμείνουν στον τόπο τους και να μην στρέφονται στην εσωτερική μετανάστευση - αστυφιλία.
Εξάλλου, η εταιρεία με την πάροδο των χρόνων επεκτάθηκε και σε άλλα δρομολόγια της άγονης γραμμής, συνδέοντας παραμελημένα νησιά των Δωδεκανήσων με την πρωτεύουσα Ρόδο, όπως την Τήλο, Νίσυρο και το Καστελόριζο.
Επίσης, μέσα στα πλαίσια της ανάπτυξης της επεκτάθηκε και στις δρομολογιακές γραμμές του Αργοσαρωνικού, προκειμένου να βελτιώσει την οικονομική της κατάσταση και εκτελεί το δρομολόγιο Πειραιάς - Αίγινα - Πειραιάς.
Κατά τη διάρκεια του 2008 και του 2009 η επιχειρηματική της δραστηριότητα σημείωσε σημαντική πτώση, με αποτέλεσμα το έτος 2008 να κλείσει με κύκλο εργασιών της τάξης των 4.589.346,20 ευρώ και το έτος 2009 με κύκλο εργασιών 4.075.265,50 ευρώ.
Επίσης το 2009, το καθαρό λογιστικό αποτέλεσμα της χρήσης εμφάνισε ζημία της τάξεως των 80.401,39 ευρώ.
Την ίδια εικόνα παρουσίασε η εταιρεία και το έτος 2010 και δεν κατόρθωσε να ανακάμψει ουσιωδώς, ώστε βάσιμα εκτιμάται ότι, ο κύκλος εργασιών της θα κυμανθεί στα επίπεδα του προηγούμενου έτους.
Η εταιρεία έχοντας υποστεί σημαντικά πλήγματα οφειλόμενα σε εξωγενείς παράγοντες και έχοντας βρεθεί ενώπιον απρόβλεπτων εμποδίων στην ομαλή εξέλιξη των επιχειρηματικών της σχεδίων, απέκτησε σοβαρό πρόβλημα ρευστότητας τους τελευταίους μήνες.
Η αποπληρωμή των ανοικτών υπολοίπων της εταιρείας σε προμηθευτές έχει δυσχερανθεί σημαντικά λόγω της μειωμένης ρευστότητας που αντιμετωπίζεί. Το σύνολο των οφειλών της σε προμηθευτές είναι 3.542.964,87 ευρώ ενώ έχουν εκδοθεί επιταγές ύψους 940.873,64 ευρώ.
Οι οφειλές της σε πιστωτικά ιδρύματα ανέρχονται στο ποσό των 2.190.925,93 ευρώ και τα ληξιπρόθεσμα χρέη της είναι 224.497,93 ευρώ.
Υφίστανται ανοικτά υπόλοιπα προς διαφόρους πιστωτές, συνολικού ύψους 415.187,47 ευρώ.

Οι ληξιπρόθεσμες οφειλές της προς το Ελληνικό Δημόσιο ανέρχονται στο συνολικό ποσό των 647.144,17 ευρώ.
Η εταιρεία έχει σειρά καθυστερούμενων απαιτήσεων κατά τρίτων συνολικού ύψους τουλάχιστον 810.381,65 ευρώ.
Σημειώνεται ότι η ΑΝΕΣ απασχολεί μόνιμο τακτικό προσωπικό 62 ατόμων.
Στόχοι της,σύμφωνα με την αίτηση υπαγωγής στο άρθρο 99, για την αύξηση της ρευσότητας είναι:
-Αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου κατά 2.097.616 € με συμμετοχή όλων των πιστωτών και τραπεζών, εκτός των οφειλών του προσωπικού, με συμψηφισμό του 30% του ποσού που τους οφείλει η ΑΝΕΣ.
-Διακανονισμός με τους Πιστωτές: Προμηθευτές, Λοιποί πιστωτές και Δημόσιο για την αποπληρωμή του υπολοίπου των απαιτήσεών τους με χρονοδιάγραμμα 4ετίας. Η αποπληρωμή των υπολοίπων προς τις τράπεζες θα γίνει σύμφωνα με τα χρονοδιαγράμματα που ισχύουν στις υφιστάμενες συμβάσεις με συνολικό ετήσιο χρεολύσιο ποσό 220.000 € περίπου.
- Αποπληρωμή του υφισταμένου υπολοίπου οφειλών του προσωπικού με χρονοδιάγραμμα 4ετίας.
-Διαπραγμάτευση με τις συνεργαζόμενες τράπεζες για την προεξόφληση των δεδουλευμένων τιμολογίων των επιδοτούμενων γραμμών για να μπορεί η Εταιρεία την επόμενη τριετία να ανταποκριθεί στα λειτουργικά έξοδα του πλοίου στους 4 μήνες που χρειάζεται η αποπληρωμή των τιμολογίων. Από τις υφιστάμενες απαιτήσεις ποσού 810.361 € θεωροεί ότι ποσό 300.000 € θα εισπραχθεί το 2011, ποσό 200.000€ το 2012 το δε υπόλοιπο 310.381€ θα παραμείνει ως μέσο ετήσιο ανακυκλούμενο υπόλοιπο.
- Συμμετοχή στον διαγωνισμό της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου & Νησιωτικής Πολιτικής που θα διεξαχθεί τον Μάρτιο του 2011 για την εξυπηρέτηση των επιδοτούμενων δρομολογιακών γραμμών που μέχρι σήμερα εξυπηρετεί το πλοίο της εταιρείας ΠΡΩΤΕΥΣ με το ίδιο πλοίο αλλά με αυξημένο κατά 500.000€ μίσθωμα ετησίως όπως προβλέπει η προκήρυξη.
-Τροποποίηση στην σειρά προσέγγισης των νησιών στην επιδοτούμενη δρομολογιακή γραμμή Ρόδο - Σύμη - Τήλο - Νίσυρο -Κωε και επιστροφή ως ακολούθως: Ρόδο - Τήλο - Νίσυρο - Κω και επιστροφή δύο φορές την εβδομάδα με υποχρέωση εκτέλεση τεσσάρων (4) μη επιδοτούμενων δρομολογίων Ρόδο - Σύμη - Ρόδο. Με την τροποποίηση αυτή θα βελτιωθεί το οικονομικό αποτέλεσμα κατά 500.000 € με 400.000 από την αύξηση του ναυλολογίου Ρόδου - Σύμης λόγω του ότι ως μη επιδοτούμενο πλέον δεν θα υπάρχει η υποχρεωτική έκπτωση 40% περίπου στο ναύλο και με 100.000€ από την αύξηση της επιβατικής κίνησης προς τα νησιά Τήλο και Νίσυρο λόγω της μείωσης κατά 1 ώρα και 30' της διάρκειας του ταξιδιού (χωρίς την ενδιάμεση στάση στην Σύμη).
-Μείωση του προσωπικού των γραφείων κατά 2 άτομα με εξοικονόμηση περίπου 50.000€.
-Αλλαγή γραφείων στον Πειραιά και διαπραγμάτευση με ιδιοκτήτες των γραφείων της εταιρείας στην Σύμη και στην Ρόδο για μείωση των μισθωμάτων με εκτιμούμενη συνολική ετήσια εξοικονόμηση περίπου 15.000€.
- Περικοπή των ετήσιων λειτουργικών δαπανών κατά 50.000€.
Πληρεξούσια δικηγόρος της εταιρείας είναι η κ Στυλιανή Ρουμπέτη.

πηγή: ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ (http://www.dimokratiki.gr/article.asp?articleID=9306&catID=18&pubID=1)

sg3
18-03-2011, 21:35
ποιος μπορει να μας εξηγησει με απλα και λιγαλογια τι σημαινει ολο αυτο?

quicksilver
18-03-2011, 21:53
εγω καταλαβα οτι αυτη ειναι η τελευταια ευκαιρεια να επιβιωσει ,που πολυ δυσκολα το βλεπω με τοσα χρεη...μα που πηγαν τα χρηματα που βγαζε???ποιος τα φαγε??η εκει δουλευανε με παθητικο??
60 θεσεις...μμμ βλεπω ο πειραιας να γεμισει παλι ανεργους...

kabbalosn
19-05-2013, 17:30
Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος γιατί η ΑΝΕΣ εγκατέλειψε τη Σύμη; Πέραν βέβαια από την πιθανότητα μεγαλύτερης κερδοφορίας στις νέες γραμμές, παίζει κανένας άλλος λόγος; Θυμάμαι όταν έφερε ο Σπανός το Σκιαδενή είχε κυρηχθεί πόλεμος. Τώρα ένα χρόνο μετά, έτσι αμαχητί έφυγε η ΑΝΕΣ από τη Σύμη;

Nicholas Peppas
29-10-2013, 22:47
Ομορφη φωτογραφια του πλοιου Συμη Ι στο λιμανι της Ροδου.

150056

Nicholas Peppas
28-04-2014, 07:06
To Symi 1 itan kataskeueis tou 1974 kai an den kano lathos ekane dromologia pierea salamina alla gia perisotera kai pio sigoura tha sou po aurio!!!

Το Συμη Ι φαινεται οτι ειχε μεγαλη ιστορια κατα την ιστοσελιδα αυτη http://www.wirralhistory.net/ferryboats.html

154824

Ειναι το παλιο Leasowe που εκτελουσε δρομολογια απο το Liverpool στο Seacombe. Ηλθε στην Ελλαδα το 1974.

Εδω το Leasowe το 1973. Πηγη: https://www.flickr.com/photos/br-images/4804777294/in/pool-famousmerseyferries

154825

johny1940
28-04-2014, 08:29
Το Σύμη Ι ήταν ελληνικής ναυπήγησης και ουδεμία σχέση έχει με το πλοίο Leasowe.
Αυτό εξάλλου σας είχε γράψει προ εβδομάδων και το μέλος Espresso Venezia :

Αυτό το ΡΕΝΑ Σ (κατασκευής 1979) δεν έχει βέβαια καμμία σχέση με το ΡΕΝΑ Σ ΙΙ (κατασκευής 1982) του παρόντος θέματος, εκτός βέβαια από το ότι κάποτε ανήκαν στον ίδιο πλοιοκτήτη. Το ΡΕΝΑ Σ έφερε για πολύ μικρό χρονικό διάστημα αυτό το όνομα. Αρχές δεκαετίας του '80 μετονομάστηκε σε ΣΥΜΗ Ι και δούλεψε στα Δωδεκάνησα, και το 2004 σε ΟΣΤΡΙΑ όνομα με το οποίο δραστηριοποιείται μέχρι και σήμερα στην Κρήτη.