ventouris_200x60  

Σελίδα 1 από 30 12311 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων σε εξέλιξη 1 έως 10 από 293

Θέμα: Το Ναυτικό επάγγελμα & οι Συνθήκες του

  1. #1
    Εγγραφή
    Mar 2005
    Περιοχή
    Monte-Carlo
    Μηνύματα
    2.659

    Προεπιλογή Το Ναυτικό επάγγελμα & οι Συνθήκες του

    Μπουσουλας-Το επαγγελμα,Μισθοι,δυσκολιες,συνθηκες

    Παιρνοντας σαν αφορμη την ερωτηση μελους, ανοιγουμε αυτη την ενοτητα ωστε να δωσουμε μια μικρη ιδεα σχετικα με τις συνθηκες, τους μισθους και τις αντικειμενικες δυσκολιες του επαγγελματος.

    Εχετε στο νου στο νου σας οτι θα αναφερομαι ΜΟΝΟ στο επαγγελμα του ναυτικου σε δεξαμενοπλοια και οχι σε φορτηγα η’ κρουαζιεροπλοια .

    Επισης , σημειωστε οτι δεν θα αναλυσουμε τα παντα με μια και μονο απαντηση αλλα θα δωσουμε προς το παρων μια κατευθυνση , εναν μπουσουλα και ορισμενες απαντησεις στα ηδη υπαρχοντα ερωτηματα.

    Το αντιθετο θα ηθελε αρκετες σελιδες και απειρες ωρες.
    Για παραπανω πληροφοριες απλα στελνετε μηνυμα και συζηταμε.

    Χοντρα – Χοντρα λοιπον.......

    Ενοτητα ΜΙΣΘΟΣ
    Ο μισθος ενος Πλοιαρχου γ’ ταξεως (ανθυποπλοιαρχος) σε δεξαμενοπλοιο κυμαινεται απο 3700-4300 ευρω τον μηνα. Το ακριβες ποσο, εξαρταται απο τα χρονια που εχει στον βαθμο, την παλαιοτητα του στην εταιρεια του η’ και απο τα σχετικα μπονους των πλοικτητων.
    Σ.σ. Σε Φορτηγα και κρουαζιεροπλοια ο μισθος ειναι σαφως μικροτερος.
    Σ.σ.2. Οι μισθοι Υποπλοιαρχου (24 μηνες θαλασσια υπηρεσια - 6500) και Πλοιαρχου (8500) διαφερουν τα μαλλα.

    Προσθήκη 17/05/2006 www.nee.gr/docs/filladio.pdf

    Ενοτητα ΕΡΓΑΣΙΑ
    Στα τανκερς υπαρχουν 2 ειδη ανθυποπλοιαρχων α. Safety β. Navigation officers.
    Ο «α» ειναι υπευθυνος για την σωστη συντηρηση των πυροσβεστηρων, αλλων συστηματων ασφαλειας του πλοιου, δημιουργια/ανανεωση σχετικων πλανων εγκαταλειψης, συντηρηση βαρκων και των αντικειμενων μεσα σε αυτες. Επισης φροντιζει να γινονται οι σχετικες εγγραφες σε ημερολογια κτλ. Εργαζεται σε βαρδιες στην γεφυρα , συνηθως 8-12 πρωι και 20-24 το βραδυ, ενω φροντιζει για τα παραπανω αναφερομενα καθηκοντα απο τις 13-15.00 απογευμα....Μετα εχει ξεκουραση ως την βαρδια.

    Ο «β» φροντιζει για την διορθωση των χαρτων, γενικα για την ναυσιπλοια του πλοιου, τα βιβλια φαροδεικτων κτλ και κοιταει οτι εχει να κανει με την γεφυρα του πλοιου και τις σχετικες εγγραφες στο ημερολογιο. Η βαρδια του ειναι 24.00-04.00 ξημερωματα (εργασια στην κουβερτα η’ την καμπινα απο 08.00-12.00) και 12.00 – 16.00 απογευμα. Μετα ξεκουραση.

    Και οι δυο συμπληρωνουν 12 ωρες εργασιας ενω σε λιγες περιπτωσεις εργαζονται μονο την βαρδια τους.

    Ενοτητα ΩΡΑΡΙΟ (εκτος εργασιας)
    07.30- 08.00 πρωινο (ολα τα καλα του Θεου)
    10.00-10.20 καφες
    12.00-13.00 μεσημεριανο και ξεκουραση
    15.00-15-20 καφες
    17.00-18.00 βραδυνο και περας εργασιων

    Εννοειται οτι ολα αυτα ισχυουν σε νορμαλ συνθηκες και οχι οταν το πλοιο κανει operation στο λιμανι (εκει εχει βαρδιες που κανονιζονται απο τον Υποπλοιαρχο και τις πραγματικες αναγκες).

    Ενοτητα ΚΑΙΡΟΣ
    Οπως παντου (π.χ. Αιγαιο) στους Ωκεανους αναλογα την εποχη εχει καιρους.
    Αν π.χ. ταξιδευεις Καναδα χειμωνα , θα κουνηθεις καλα. Αυτο ειναι συνηθειο....
    Τις πρωτες φορες φοβομαστε και «τα βγαζουμε» , μετα ομως απο κανα 2 κουνηματα ημαστε ΟΚ!!
    Δεν ειναι επικινδυνο οταν μιλαμε για καλοσυντηρημενα πλοια.
    Extreme καταστασεις ομως συνανταμε ολοι, και ο Πλοιαρχος αναλαμβανει να τις αποφυγει (βλεπε τυφωνες κτλ). Αυτα ειναι τα επικινδυνα.
    Σε γενικες γραμμες αν εξαιρεσουμε την αναγουλα στην αρχη, ο κακος καιρος κουραζει , αλλα συνηθιζεται και δεν ειναι «επικινδυνος» με την στενη εννοια.
    Μεγαλα προβληματα αντιμετωπιζουν παλαια η’ κακοσυντηρημενα βαπορια.
    Τα μεγαλα πλοια ειναι πιο ανετα και δεν μπαλατζαρουν ευκολα , ιδιατερα αν ειναι φορτωμενα.


    Ενοτητα ΣΥΝΘΗΚΕΣ
    Η μονη πραγματικη δυσκολια του επαγγελματος ειναι η μοναξια που μπορει να σου δημιουργησει η απουσια απο το σπιτι σου για 6 (με την συμβαση) μηνες.Σου λειπει (ισως) οικογενεια , σχεση και παει λεγοντας.
    Αν μπορει καποιος να αναταπεξελθει σε αυτο ειναι παρα πολυ καλα.
    Η μονοτονια , η ελλειψη διαφορετικου κοσμου για συζητηση ειναι και αυτο ενα μειον.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Morgan : 17-05-2006 στις 04:00 PM

  2. #2
    Εγγραφή
    Mar 2005
    Περιοχή
    Monte-Carlo
    Μηνύματα
    2.659

    Προεπιλογή

    chrb έγραψε:
    Να ρωτήσω και εγώ κάτι , γιατί μόλις σήμερα βρήκα το site.Ένας καπετάνιος σε τάνκερς παρνει μόνο 4500 χιλιάδες; Σε ένα cd του ΥΕΝ σχετικά με τις σχολές εμπορικού ναυτικού λέει πως ο μισθός πλοιάρχου είναι 7.400! Είναι ανάλογα με την εταιρία;



    =========
    H απαντηση ειναι ΟΧΙ! αυτοι οι μισθοι παιζουν ισως σε ποσταλια αλλα οχι σε φορτηγα (απο οσο γνωριζω) και ΠΟΤΕ σε δεξαμενοπλοια (αυτος ειναι μισθος καπετανιου που δουλευει σε γραφειο! και κοντα σε μισθο ανθυποπλοιαρχου σε βαπορι).

    οπως σωστα γραφει η efouskayak , οι μισθοι απο εταιρεια σε εταιρεια ειναι δυνατον να διαφερουν αναλογα το μεγεθος της αλλα και αναλογα με το τι σημαια εχουν τα πλοια της. Χωρις παρα ταυτα να υπαρχουν τεραστιες αποκλισεις. Σαν κανονα να εχεις οτι σε πλοια με ξενη σημαια (ανασφαλιστα) οι μισθοι ειναι καλυτεροι γιατι ο ναυτικος δεν καλειται να πληρωσει εισφορες σε ΝΑΤ, εφορια κτλ κτλ.

    Πλοιαρχος σε Τανκερ με ελληνικη σημαια , μισθος περιπου 8.000Ε / μηνα αναλογα με τα επιδοματα που δινει καθε εταιρεια ξεχωριστα , χωρις να ειναι υποχρεωμενη απο τον νομο (π.χ. owners bonus).
    Υποπλοιαρχος σε τανκερ με τις ιδιες προυποθεσεις περιπου 6.500 Ε/μηνα.

    για τον μισθο του ανθυποπλοιαρχου λεμε και παραπανω.

    σκεφτεσαι καποια σχολη??

  3. #3

    Προεπιλογή

    Agapeite Morgan,

    Kata arxin ena megalo euxaristo gia oles tis plilofories pou mas dineis.Oi perisoteroi den ta lene auta kai ta kratane gia ton euato tous.Thelo na se rotito ta exsis.
    1.Mporeis na pareis diko dou atomo sto taxsidi,thn arravoniastika sou gia paradeigma?
    2.Isos auto pou tha sou po na akoustei geleio alla exo akousei oti se merika dexsamenoploia iparxoun projectores gia tainies,mpiliardo ktl.Isxiei kati tetoio?
    3.Ena dexamenoploio,sinithos,kathe pote poianei limani kai gia poso kathete?

    Se euxaristo.

  4. #4
    Εγγραφή
    Mar 2005
    Περιοχή
    Monte-Carlo
    Μηνύματα
    2.659

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από lamainmusain
    Agapeite Morgan,

    Kata arxin ena megalo euxaristo gia oles tis plilofories pou mas dineis.Oi perisoteroi den ta lene auta kai ta kratane gia ton euato tous.Thelo na se rotito ta exsis.
    1.Mporeis na pareis diko dou atomo sto taxsidi,thn arravoniastika sou gia paradeigma?
    2.Isos auto pou tha sou po na akoustei geleio alla exo akousei oti se merika dexsamenoploia iparxoun projectores gia tainies,mpiliardo ktl.Isxiei kati tetoio?
    3.Ena dexamenoploio,sinithos,kathe pote poianei limani kai gia poso kathete?

    Se euxaristo.

    σας παρακαλω με κανετε και ντρεπομαι.
    ops:

    εχω πει φιλε, οτι θα συζηταμε οτι ξερουμε και μεχρι εκει που ξερουμε και επισης οτι η γνωση δεν ειναι προνομιο αλλα δικαιωμα.
    ειναι το λιγοτερο κομπλεξικο να μην μοιραζεσαι βασικα πραγματα με αλλους μονο και μονο για να ...μην...τι? να μην σε φανε???
    αλλωστε πως θα διαλεξεις το επαγγελμα αν δεν ξερεις τα καλα και τα κακα?

    1.
    Ναι οι αξιωματικοι δικαιουνται γυναικα /αρραβωνιαστικια αν και συνηθως αυτο το δικαιωμα το ασκει μονο ο πλοιαρχος (οι αλλοι ντρεπονται να το ζητησουν).Ναι λοιπον...
    2.Ναι - σχεδον σε ολα τα δ/ξ
    υπαρχουν πισινα (καποιες φορες ,ιδιαιτερα τα μεγαλα πλοια) πινγκ-πονγκ (παντα)-μπασκετ (καποιες φορες ,ιδιαιτερα τα μεγαλα πλοια) - βιβλιοθηκη (παντα) - γυμναστηριο (παντα) - βιντεο ρουμ (παντα) με cd player . αυτα.

    3.Αυτο εξαρταται απο το ποσο μεγαλο ειναι το δ/ξ.
    τα μεγαλα συνηθως εχουν μεγαλα ταξιδια και 30 ημερες ενω τα μικρα ειναι δυνατον να πιανουν λιμανι καθε ακομα και 10 ωρες. αυτο λοιπον ειναι δυσκολο να απαντηθει γιατι ΔΕΝ απαντιεται και δεν ειναι σχεδον ποτε προκαθορισμενο .μεσος χρονος παραμονης στο λιμανι ειναι φορτωση 30 ωρες και εκφορτωση 24 ωρες (ενδεικτικο , παλι εξαρταται απο το πλοιο/λιμανι).

    υ.γ. με τι ασχολεισαι εσυ??

  5. #5

    Προεπιλογή

    Eimai mathitis stin 3 leikiou.Fetos dino paneleinies kai to psaxno giati sxoles na diloso.Den thelo na to afiso teleutaia stignh.Kai tora eftase h megali stigmi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 8O kai alles erotisis :wink: elpizo na min se prizoume
    1.sto ploio(epibathgo kai dexsamenoplio) iparxoun axsiomotikoi oikonomikou?an iparxoun pos ginesai?
    2.kopeles axsiomatikoi iparxoun se epivatiga kai dexsamenoploia?
    3.kiriakes douleueis sto ploio?h genika iparxoun katholou argies?

    Se euxaristo kai pali.

  6. #6
    Εγγραφή
    Mar 2005
    Περιοχή
    Monte-Carlo
    Μηνύματα
    2.659

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από lamainmusain
    Eimai mathitis stin 3 leikiou.Fetos dino paneleinies kai to psaxno giati sxoles na diloso.Den thelo na to afiso teleutaia stignh.Kai tora eftase h megali stigmi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 8O kai alles erotisis :wink: elpizo na min se prizoume
    1.sto ploio(epibathgo kai dexsamenoplio) iparxoun axsiomotikoi oikonomikou?an iparxoun pos ginesai?
    2.kopeles axsiomatikoi iparxoun se epivatiga kai dexsamenoploia?
    3.kiriakes douleueis sto ploio?h genika iparxoun katholou argies?

    Se euxaristo kai pali.
    ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΡΗΞΙΜΟ.

    1.στα επιβατηγα υπαρχουν λογιστες. στα δ/ξ-φορτηγα οχι.
    δεν γνωριζω λεπτομερειες ομως πως γινεσαι. σιγουρα ομως πρεπει να χεις τελειωσει την λογιστικη ή κατι τετοιο και μετα παιροντας βασικα σεμιναρια (σωστικα/πυροσβεστικα/διασωση/πρωτες βοηθειες)ανεβαινεις στο βαπορι.
    2.στα επιβατηγα ναι . σε δ/ξ - φορτηγα , ελαχιστες αλλα ναι.ειναι αναλογα την εταιρεια. γενικα οι κοπελες απο τις σχολες ειτε πανε λιμενικο, ειτε σε τουριστικα, ειτε σε...κατι ασχετο.
    3.οι αξιωματικοι δουλευουν σε βαρδια στην γεφυρα (8 ωρες συνολικα) αρα και φυσικα εργαζεσαι τις Κυριακες και τις αργιες.καποιος πρεπει να το "ηγαινει" το πλοιο... :wink:
    επισης οταν τα πλοια ειναι σε λιμανι , δουλευουν ολοι ετσι και αλλιως ανεξαρτητα απο την ημερα. οταν εισαι δοκιμος τελειωνεις εργασια Σαββατο 13¨00 μεχρι Δευτερα που ξαναπιανεις δουλεια. Εννοειται πως εχεις και τις αργιες free! οταν ομως εισαι σε λιμανι δουλευεις σε βαρδια οπως ολοι οτι μερα και να ειναι.

  7. #7

    Προεπιλογή

    Agapeite Morgan kai pali se euxaristo.Thelo na se rotiso ta esis alla
    1.mporeis na dosesis merikes plirofories dia ton doikimo ploioarxo se dexamennoploio kai epivatigo(misthos,ores ergasias,eidos ergasias)
    2.Oi etairies kanoun mono 6miniaies simvaseis?den mporeis na kaneis ligotero xronou simvolaio h kai perissoterou?
    3.Gia kapoion pou tha protompei stin sxoli dokimon ploiarxon ti tha ton simvouleues na prosexei gia na exei zitisi san axsiomatikos metaxsi ton etairion?

    Se euxaristo


  8. #8
    Εγγραφή
    Mar 2005
    Περιοχή
    Monte-Carlo
    Μηνύματα
    2.659

    Προεπιλογή

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΩ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΙΒΑΤΗΓΑ, ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΞΕΡΕΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ.
    ΠΑΜΕ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΔΟΚΙΜΟ ΚΑΤΑΣΤΡΩΜΑΤΟΣ (ΠΛΟΙΑΡΧΟ), ΟΧΙ ΜΗΧΑΝΗΣ.

    1.

    Ενοτητα ΜΙΣΘΟΣ
    Ο μισθος ενος ΔΟΚΙΜΟΥ σε δεξαμενοπλοιο κυμαινεται απο 1400-1500 ευρω (ΚΑΘΑΡΑ ΠΑΝΤΑ) τον μηνα. Το ακριβες ποσο, εξαρταται απο τα σχετικα μπονους των πλοικτητων ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΕΤΗΣ Ή ΔΕΥΤΕΡΟΕΤΗΣ.
    Σ.σ. Σε Φορτηγα Ο ΜΙΣΘΟΣ ΕΙΝΑΙ μικροτερος.

    Ενοτητα ΕΡΓΑΣΙΑ
    Ο ΔΟΚΙΜΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ , ΕΙΝΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΒΟΗΘΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΠΛΟΙΑΡΧΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΘΥΠΟΠΛΟΙΑΡΧΟΥ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΑΥΤΟΙ ΤΟΥ ΔΙΝΟΥΝ.
    ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΓΡΑΦΙΚΕΣ (ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΧΑΡΤΩΝ ΚΤΛ) ΩΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΓΓΑΡΕΙΕΣ ,ΟΠΩΣ ΒΑΨΙΜΟ ΚΤΛ ΚΤΛ. ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΒΑΡΔΙΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΣΑΝ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΟΣ.
    ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΤΟΥΣ ΣΩΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑΣ ΑΝΘΥΠΟΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΠΟΛΛΑ. ΑΝ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΣΥΜΒΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟΤΕ ΤΟ ΠΙΘΑΝΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΤΟΝ ΒΟΗΘΟ ΤΟΥ ΛΟΣΤΡΟΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΑΤΣΑΚΟΝΙ.
    ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΒΑΡΔΙΑ , ΣΥΝΗΘΩΣ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΒΑΡΔΙΑ 16¨00-20¨00, ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΠΛΟΙΑΡΧΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο "ΜΕΝΤΟΡΑΣ" ΤΟΥ.
    ΣΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΚΑΝΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΒΑΡΔΙΕΣ (6ΩΡΙΕΣ) 06-12,00 ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΚΑΙ 18-24,00 ΒΡΑΔΥ (12 ΩΡΕΣ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ) ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΠΛΟΙΑΡΧΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΤΗΣ ΦΟΡΤΟΕΚΦΟΡΤΩΣΗΣ.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΓΙΑ 2 ΛΟΓΟΥΣ Α.ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΚΑΙ Β.ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ "ΠΑΡΟΥΝ ΜΕ ΚΑΛΟ ΜΑΤΙ" !!! ΒΑΣΙΚΑ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙ.
    ΤΟ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ Ο ΔΟΚΙΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΙ Ο ΚΟΜΠΛΕΞΙΣΜΟΣ ΜΕΡΙΚΩΝ (ΓΡΑΦΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ).

    Ενοτητα ΩΡΑΡΙΟ (ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΛΙΜΑΝΙ ΠΟΥ ΕΙΠΑΜΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ)
    08-12.00 ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΡΩΜΑ
    13-16.00 ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΡΩΜΑ (OVERTIME, ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ, ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΤΑΙ)
    16-20.00 ΒΑΡΔΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΠΛΟΙΑΡΧΟ



    2.ΟΙ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ 6ΜΗΝΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΓΚΑΖΑΔΙΚΑ ΚΑΙ 7ΜΗΝΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ .
    ΔΙΚΑΙΟΥΣΕ "ΑΠΟΛΥΣΗ" 15 ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ ΣΟΥ ΚΑΙ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΟΥ ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
    ΑΝ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΘΕΣ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ 2 ΜΗΝΕΣ, ΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΕΣΥ ...
    3.ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΤΕΛΕΧΗ.
    ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΥΟ ΤΑΞΙΔΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ.

    ΚΑΛΟΙ ΒΑΘΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΘΥΜΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΒΑΠΟΡΙ, ΣΥΝΤΕΛΛΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΛΑ ΡΕΠΟΡΤΑ ΤΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΣΟΥ. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ , ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΖΗΤΑΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ..ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ , ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΤΕΛΕΙΑ.ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ.

    ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΣΚΟΠΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2-3 ΤΑΞΙΔΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙΣ ΣΤΗΝ ΣΤΕΡΙΑ (ΟΠΩΣ ΕΧΩ ΠΕΙ ΜΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΤΛ) ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΗΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΚΑΤΙ ΣΧΕΤΙΚΟ..

  9. #9

    Προεπιλογή

    Thanks again tora kati allo
    1.poia h diafora fortigou kai dexsamenoploiou?sto fortigo o dokimos exei diaforetika kathikonta apo auta pou egrapses?
    2.ta ploia(dexsamenoploia kai fortiga) exoun stathero dromologio(gia paradeigma skotia-vrazilia sinexeia) h allazei?
    3.ti akrivos einai ta prim h epidomata(den thimame pos akrivos mou ta grafeis)?exsrtiontai apo ta prosonta sou h ta pairneis apo iperories?

    Se euxaristo

  10. #10
    Εγγραφή
    Mar 2005
    Περιοχή
    Monte-Carlo
    Μηνύματα
    2.659

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από lamainmusain
    Thanks again tora kati allo
    1.poia h diafora fortigou kai dexsamenoploiou?sto fortigo o dokimos exei diaforetika kathikonta apo auta pou egrapses?
    2.ta ploia(dexsamenoploia kai fortiga) exoun stathero dromologio(gia paradeigma skotia-vrazilia sinexeia) h allazei?
    3.ti akrivos einai ta prim h epidomata(den thimame pos akrivos mou ta grafeis)?exsrtiontai apo ta prosonta sou h ta pairneis apo iperories?

    Se euxaristo
    Η διαφορα ειναι απλη. Τα μεν φορτηγα , κουβαλανε τα παντα εκτος απο υγρα (π.χ. βαμβακι, σιδερα , σταρι, τσιμεντο) ενω τα δ/ξ κουβαλανε πετρελαιο και προιοντα του.
    Ο δοκιμος εχει πανω κατω τα ιδια καθηκοντα και παντα σε αμεση συναρτηση με τους προισταμενους του.
    Τα φορτηγα συνηθως ειναι καλυτερα απο πλευρας ζωης στο πλοιο μιας και πιανουν συχνοτερα λιμανια και καθονται και περισσοτερο.
    Κανενα απο αυτα τα ειδη πλοιων δεν εχει σχεδον ποτε σταθερο δρομολογιο.
    Ειναι πιθανον να υπαρχει ναυλωση μακρας διαρκειας και τα λιμανια να ειναι ψιλοσταθερα , ή ακομα και ενα βαπορι να ναυλωνεται με συνεχη ναυλωσεις ταξιδιου απο τους ιδιους ναυλωτες και επισης τα λιμανια να ειναι ιδια. Αυτα ομως ειναι οι εξαιρεσεις και οχι ο κανονας.
    Τα πριμ/επιδοματα ειναι καποια extra που διδονται κυριως σε δ/ξ λογω της δυσκολοτερης "αποστολης" που εχεις να βγαλεις εις περας και δεν εχει να κανει με υπερωριες. Ειναι οπως σου ξαναλεω ουσιαστικα μονο στα γκαζαδικα και σιγα σιγα τεινει να εξαλειφθει.
    μερικα απο τα εξτρα αυτα ειναι το Owners bonus, hazardous goods bonus (επειδη δηλ. μεταφερεις βλαβερα προιοντα) κτλ..

Σελίδα 1 από 30 12311 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε απαντήσεις
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις αναρτήσεις σας
  •  
  • BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας