ventouris_200x60  

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων σε εξέλιξη 1 έως 10 από 29

Θέμα: Αγορά σκάφους Bayliner 185 (2007)

  1. #1

    Post Αγορά σκάφους Bayliner 185 (2007)

    Καλησπέρα σε όλους. Ειμαι καινούριος στο σαιτ.Θέλω να αγοράσω (ελαφρώς) μεταχειρισμένο σκαφος και μια καλή ευκαιρία που βρήκα ειναι to Bayliner 185 (2007 μοντέλο).Τεχνικά χαρακτηριστικά υπάρχουν εδω

    http://www.bayliner.com/bowriders.asp?modelid=78826

    Θα ήθελα τη γνώμη σας καθώς έχω ακούσει πολλά και έχω μπερδευτεί.
    Οι κύριοι προβληματισμοί μου είναι:
    1) Το βάρος του σκάφους με ό,τι αυτό συνεπάγεται(τι συνεπάγεται...?). Μαζί με την μηχανή είναι 1000κιλα και με τρέιλερ 1200. Απότι έμαθα το καλό είναι ότι έχει καλύτερη πλέύση,είναι πιο σταθερό. Το κακό ειναι ότι θέλει παραπάνω βενζίνη, έιναι πιο δύσκολο στο να το βάλω και να το βγάλω απτη θάλασσα και δεν ξέρω αν το αυτοκίνητο μου (alfa romeo 156 1.8 )μπορεί να τραβήξει αυτό το σκάφος.
    2) Το σκάφος θα το κινώ στην χαλκιδική στο πρώτο πόδι. Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχουμε καποιο λιμάνι εκεί. Το πιο κοντινό μέρος για όποιον ξέρει είναι ο γλαρόκαμπος που είναι νομίζω γύρω στα 6 μίλια μακριά(με αυτοκίνητο 15χιλιομετρα).Μόνο απο εκει μπορώ να το ρίξω στη θάλασσα. Το έψαξα και άλλο μέρος με τσιμέντο ως την θάλασσα (δεν ξέρω πως λέγεται) δεν υπάρχει. Το να το αφήνω κάθε μέρα εκεί το σκάφος δεν "παίζει" ,ούτε ξέρω αν γίνεται. Επομένως θα πρέπει να φτιάξω ένα ρεμέντζο μπροστά στο σπίτι μου και να το εχω εκει.
    3) Και εδώ ειναι το θέμα με το ρεμέντζο. Αν το έχω όλο το καλοκαίρι στο ρεμεντζο πολυ φοβάμαι οτι θα πιασει καιρος και θα μου το πετάξει στην ακτή και παει το σκάφος. Διαβασα ενα ποστ σχετικο με το ρεμέντζο αλλα δεν καταλαβα ποση σιγουρια εμπνεει...Ενα "καλο" ρεμέντζο θα μου το κρατήσει λέτε ή είναι πολύ δύσκολο? Αποτι μου είπαν πολλοί "ποτε δεν είσαι σιγουρος...".
    4) Επίσης κάτι άκουσα για την μηχανή του που είναι η 3.0L MerCruiser® Alpha I (135 HP)

    (http://www.boattest.com/engines/Engine-test.aspx?ID=111)

    Μου είπαν ότι είναι κατασκευασμένη από κάποιο υλικό που δεν ειναι καλό.Τι σημαίνει αυτο δεν ξέρω απλά ότι παρουσιάζει προβλήματα μετά απο 3-4 χρόνια και ότι είναι υπερβολικά βαρια...Αν κατάλαβα καλά είναι έσω-έξω.Αυτό μου είπαν ότι ίσως δεν είναι μειον διότι αν σου χαλάσει δύσκολα μπορείς να κάνεις κάτι και υπάρχουν λίγοι καλοί τεχνικοι για τετοιου είδους μηχανές στην ελλάδα.
    5) Κάποιοι γνωστοί μου λένε με βάση τα παραπάνω δεδομένα ότι ίσως είναι καλύτερα να πάρω ένα πιο "εύκολο" σκάφος, γύρω στα 400-500 κιλά διότι είναι πολύ πιο εύκολο γενικά και θα μπορώ να το βγάζω απτη θάλασσα πολύ συχνότερα (πχ κάθε σ/κ).Το θέμα είναι ότι έψαξα λιγακι και θέλω τα ίδια και παραπάνω λεφτα για ένα σκάφος μικροτερο,με μικροτερη μηχανή και ισως χειρότερο σε τελική ανάλυση. Εσείς τι λέτε...?
    Υ.Γ. Έγραψα πάρα πολλά,πολλά μπορεί να είναι βλακείες αλλα συγχωρηστε με έιμαι νέος ακόμα :-P
    Οποιαδήποτε γνώμη μετράει!!!
    Ευχαριστώ!!!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη tsafou : 15-05-2008 στις 01:57 PM

  2. #2

    Προεπιλογή Λυση προβληματοs

    Γεια σου φιλε. η μονη λυση στο προβλημα σου ειναι ενα φουσκωτο εωs 5,50. και αν θελειs aξιολογηση boatfinders.gr

  3. #3
    Εγγραφή
    Apr 2008
    Περιοχή
    PATRAS GREECE
    Μηνύματα
    36

    Προεπιλογή

    TO NA AΓΟΡΑΣΕΙΣ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΕ ΕΣΩ - ΕΞΩ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΤΡΑΒΗΓΜΕΝΟ, ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΥΣΙΜΟ ΘΑ ΚΑΙΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΑΥΞΗΜΕΝΟ ΘΑ ΕΧΕΙΣ.
    ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΣ ΦΙΛΟΣ ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ ΕΝΑ
    ΦΟΥΣΚΩΤΟ, ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΣΕ ΤΑΧΥΠΛΟΟ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΦΟΥ ΤΟ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤ/ΤΟ. ΑΛΛΙΩΣ ΑΝΕΒΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΣΤΑ 26-28 ΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΒΡΕΣ ΝΑ ΜΕΝΕΙ ΜΟΝΙΜΑ ΜΕΣΑ. Η ΜΗΧΑΝΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΓΩ ΕΙΝΑΙ Η Α1 ΣΤΑ 3,4 V6 ΚΑΙ ΜΟΥ ΚΑΙΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 2 ΛΙΤΡΑ ΤΟ ΜΙΛΙ
    ΦΟΡΤΩΜΕΝΟΣ ΜΕ 4 ΑΤΟΜΑ ΚΑΙ ΦΟΥΛ ΝΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΥΣΙΜΑ ΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΛΕΥΣΗ ΣΤΑ 25 ΜΙΛΙΑ ΣΤΙΣ 3000ΣΑΛ.
    ΕΧΩ ΜΕΤΡΗΣΕΙ ΚΑΙ 1,8 ΤΟ ΜΙΛΙ ΑΛΛΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΙΔΑΝΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ. ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΟΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΓΛΥΚΑ ΝΕΡΑ (ΠΟΤΑΜΙΑ - ΛΙΜΝΕΣ) ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΤΑ ΝΕΡΑ.

  4. #4

    Προεπιλογή

    1. Mε το alfa romeo είναι σχεδόν αδύνατο να ρίξεις από τις ταλαιπωρημένες μας γλύστρες σκάφος 1,2 τόννων.
    2. Δεν μας είπες για τι χρήση το θές το σκάφος.
    3. Αν το έχεις μόνιμα αγκυροβολημένο σε ρεμέτζο ή μαρίνα θα πρέπει να το περάσει μοράβια και οτι αυτό συνεπάγεται.

    Αντε με το καλό να βρείς αυτό που θές και να το χαρείς.

  5. #5

    Προεπιλογή

    Λοιπόν...Κάθε μέρα που περνάει μαθαίνω και περισσότερα πράγματα!
    Έχουμε και λέμε!
    Φουσκωτό δεν θέλω/δεν μαρεσει οπότε το αφήνω.
    Το σκάφος θα το ρίχνω Ιούνιο και θα το βγάζω Σεπτέμβριο. Θα το έχω μόνιμα μέσα με ρεμέντζο. Το μέρος ειναι χαλκιδική στο πρώτο πόδι. Το θέλω για καθημερινές κοντινές βόλτες κυρίως,κανένα ερασιτεχνικό ψάρεμα με πετονιά που και που και καμιά φορά να πάω και στο 2ο πόδι(10 μιλια περριπου).
    Από διάφορες γνώμες που μάζεψα για αυτό το σκάφος (bayliner 185 ή το 175) σχημάτισα την εξής άποψη και σκέψεις: μέχρι τα 3-4 μποφόρ πλεει καλά. Επομένως για να πάω κάθε μέρα 5 μίλια πιο κάτω παράκτια δεν θα έχω πρόβλημα. Το βάρος του σημαίνει ότι με το αλφα ρομεο 1.8 ούτε να το σκέφτομαι να το ρίξω ή ότι απλά δεν είναι να το βάζω και να το βγάζω κάθε βδομάδα. Δηλαδή για 1 φορά το χρόνο να το ρίξω και να το βγάλω θα έχω πρόβλημα?
    Όσο για την κατανάλωση ξέρω για 1λιτρο/μίλι. Και από επίσημα στοιχεία και απο ατομο που το έχει.Εσύ HELLENIC EXPLORER τι σκάφος έχεις και μου λες για τέτοιες καταναλώσεις?
    Αξίζει λέτε να προτιμήσω το 175 έναντι του 185?Οι διαφορές είναι ότι είναι λίγο μικρότερο, ελαφρύτερο και λίγο πιο χαμηλο. Το θετικό ειναι ότι θα έχει μικρότερη κατανάλωση και ίσως με το αλφα ρομεο το βάζω-βγαζω πιο έυκολα(ειναι 200κιλα λιγοτερο).Αυτό που δεν μου αρέσει είναι ότι ειναι πιο χαμηλό (ή έτσι μου φαίνεται).Τι λέτε???
    Ευχαριστω που ασχολείστε μαζι μου!

  6. #6
    Εγγραφή
    Apr 2008
    Περιοχή
    PATRAS GREECE
    Μηνύματα
    36

    Προεπιλογή

    ΕΧΩ ΕΝΑ LAMBRO ASTRON 6,8 m ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ 2001 ΜΕ ΜΙΑ Α1 3,4 ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡΑΤΗ V6 . ΤΩΡΑ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΕΙΔΕΣ ΣΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ
    ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ.
    ΑΝ ΤΟ ΣΚΑΦΑΚΙ ΤΟ ΘΕΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ, ΠΑΡΕ ΚΑΤΙ ΜΕ ΕΞΩΛΕΜΒΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ. ΞΕΚΙΝΑ ΜΕ ΜΙΑ 5ΑΜΕΤΡΗ ΜΕ ΜΙΑ 30αρα ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΝΕΒΑ
    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΚΑΙ Ο ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΣΚΑΦΟΥΣ ΜΕ ΚΑΥΣΙΜΑ. ΑΛΛΙΩΣ ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΣΟΥ ΓΕΜΑΤΟ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΡΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΠΙΤΟΝΑΚΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΡΙΧΝΕΙΣ ΜΕΣΑ ΤΟΣΟ ΣΤΗΝ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΣΟΥ.
    ΤΟ ΣΚΑΦΟΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΕΙΞΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΒΑΡΥ ΚΑΙ ΔΥΣΑΝΑΛΟΓΑ ΚΑΛΟ
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ, ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ SERVICE ΕΣΩ - ΕΞΩ. ΚΟΥΡΜΠΕΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΜΟΝΟ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΜΜΙΑ 500 ΑΡΙΑ ΕΥΡΑΚΙΑ.
    ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΧΙ ΣΤΑ ΦΟΥΣΚΩΤΑ.
    ΑΛΛΟΙ ΤΑ ΛΑΤΡΕΥΟΥΝ, ΕΓΩ ΟΧΙ

  7. #7

    Προεπιλογή ΕΡΩΤΗΣΗ?

    Φιλε explorer.ποιοs:-P σου εχει πει οτι κατασκευαζονται σκαφη για γλυκα νερα,η αλμυρα? η διαφορα τουs ειναι μονο στη γαστρα, και να ξερειs οτι ο αμερικανοs δεν παιζεται στην κατασκευη. ο ελληναs αντιγραφη τον αμερικανο. σου λεει κατι? φιλικα! boatfinder

  8. #8
    Εγγραφή
    Apr 2008
    Περιοχή
    PATRAS GREECE
    Μηνύματα
    36

    Προεπιλογή

    ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ ΑΠΟΨΗ

    ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΟΤΑΝ Ο ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΕΜΑΘΕ ΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ, ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΠΛΕΑΝ ΑΙΩΝΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΙΗΡΕΙΣ

    ΑΥΤΟ ΠΑΡΤΟ ΣΑΝ ΑΣΤΕΙΟ.

    ΣΟΒΑΡΑ ΟΜΩΣ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΟ ΚΟΨΙΜΟ ΤΗΣ ΓΑΣΤΡΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΜΙΑΣ ΠΛΕΥΣΗΣ ΕΝΟΣ ΣΚΑΦΟΥΣ ΣΕ ΛΙΜΝΗ ή ΣΕ ΠΟΤΑΜΙ
    ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ή ΤΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ ΑΝ ΘΕΣ

    Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ. ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗ ΜΗΠΩΣ???

  9. #9

    Προεπιλογή ΕΞΕΛΙΞΗ

    Εξελιση στο τη? γαστρα kai ποιοτιτα κατασκευηs αμερικανου απαιχτη baja-donzi-regal-chaparral-crownline- sea ray θεs και αλλα?

  10. #10

    Προεπιλογή

    Ξεφύγαμε λίγο από το θέμα αλλά δεν πειράζει
    Η γνώμη μου είναι αν είναι το 1ο σου σκαφάκι πάρε κατι μικρότερο καλύτερα μέχρι 5 μέτρα με αξωλέμβια να μάθεις τα ναυτικά πράγματα και μετά ανεβαίνεις.
    Οσο για την ανέλκυση - καθέλκυση αμα έχει κοντά εταιρεία με παρκινγ μπορούν να σε ρίχνουν αυτοί 2 φορές το χρόνο.
    Οσσ για τα σκάφη όλα πάνε με το κατάλληλο καπετάνιο και αναλόγως συνθηκών.
    Οι Αμερικάνοι φτιάχνουν ποιοτικά σκάφη για όλες τις θάλασσες ανάλογα με τα γούστα και το ποσα λεφτά διαθέτει ο καθένας. Οχι πως δεν υπάρχουν και πολύ καλύτερα....
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ktmakis : 16-05-2008 στις 09:37 AM Αιτία: γραμματοσειρά

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε απαντήσεις
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις αναρτήσεις σας
  •  
  • BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας