Mediterranean ventouris_200x60  

Σελίδα 13 από 14 ΠρώτηΠρώτη ... 311121314 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων σε εξέλιξη 121 έως 130 από 137

Θέμα: Ποντοπόρος - LPG (Oceangoing LPG)

  1. #121
    Εγγραφή
    Oct 2008
    Περιοχή
    GREECE & U.K.
    Μηνύματα
    1.059

    Προεπιλογή

    μηπως υπαρχουν φωτος απο το HELLAS FOS της εταιριας NAFTOMAR κατα τα τελευταια χρονια του?

    υ/γ: οι φωτος να ειναι απο το HELLAS FOS ΤΗΣ 10ετιας 1985-1995, οχι το νεο HELLAS FOS της ιδιας εταιριας.

    ευχαριστω!

  2. #122
    Εγγραφή
    Oct 2008
    Περιοχή
    GREECE & U.K.
    Μηνύματα
    1.059

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από panagiotis_f Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα πλοια LPG ανηκουν σε 3 κατηγοριες.Σε αυτα τα οποια διατηρουν το φορτιο σε υγρη μορφη υπο πιεση τα λεγομενα Pressurized vessels, σε αυτα που διατηρουν το φορτιο σε υγρη μορφη υπο ψυξη τα λεγομενα Fully refrigerated και σε αυτα τα οποια διατηρουν το φορτιο μερικως υπο ψυξη και μερικως υπο πιεση τα λεγομενα Semi pressurized vessels. Το πλοιο στο οποιο ημουν ανηκε στην δευτερη κατηγορια των Fully refrigerated.Φορτωναμε βουτανιο και προπανιο αλλα το πλοιο ηταν πιστοποιημενο και για την μεταφορα αμμωνιας.Διατηρουσαμε το φορτιο υπο ψυξη στην θερμοκρασια των -42C για το προπανιο και -5C για το βουτανιο και σε μια πιεση ελαφρως υψυλοτερη απο την ατμοσφαιρικη πιεση. Για να το επιτυχουμε αυτο το πλοιο διεθετε 4 μοναδες κομπρεσσερ τα λεγομενα Reliquefaction systems η ελληνιστη πλανο επαναυγροπιησης. Ο λογος υπαρξης αυτων των συστηματων ειναι να διατηρησουν το φορτιο σε πολυ χαμηλη θερμοκρασια ουτως ωστε να μην αναδιδει αερια φαση η οποια συνεπαγεται και μεγαλυτερη πιεση στην δεξαμενη.Δηλαδη με λιγα λογια επειδη το φορτιο τεινει να επιστρεψει στην αρχικη του μορφη των αεριων το πλανο επαναυγροποιησης δουλευει αναρροφωντας την αερια φαση του φορτιου και περνωντας την μεσα απο τα κομπρεσσερ και συμπιεζωντας την, την επιστρεφει μεσα στο αμπαρι σαν υγρο.
    Τα παραπανω ειναι σε πολυ γενικες γραμμες η κυρια λειτουργια ενος πλοιου LPG δηλαδη να φορτωσει το φορτιο να το ψυξη και να το παραδωσει στους παραληπτες.Βεβαια αυτο ειναι μια λειτουργια μονο καθως υπαρχουν πολλες αλλες που γινονται και πιο ειδικες οπως η αλλαγη ατμοσφαιρας σε ενα αμπαρι τα οποια εαν υπαρξει ενδιαφερον θα τα αναφερω.
    στους -42 δεν δουλευατε με ηλιον?

  3. Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από xidianakis Εμφάνιση μηνυμάτων
    μηπως υπαρχουν φωτος απο το HELLAS FOS της εταιριας NAFTOMAR κατα τα τελευταια χρονια του?

    υ/γ: οι φωτος να ειναι απο το HELLAS FOS ΤΗΣ 10ετιας 1985-1995, οχι το νεο HELLAS FOS της ιδιας εταιριας.

    ευχαριστω!
    1) Μια διορθωση το HELLAS FOS δεν ειναι της NAFTOMAR αλλα ανηκει στην εταιρεια του Λατση.
    2) Το HELLAS FOS ΤΗΣ 10ετιας 1985-1995 που αναφερεσαι ανηκε στην ιδια εταιρεια.
    Φωτογραφιες μπορεις να βρεις στο παρακατω site
    www.aukevisser.nl/supertankers/id52.htm
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη panagiotis_f : 13-11-2010 στις 23:59

  4. #124

    Προεπιλογή

    thelw gia tn xrisimotita tous stin nautilia
    pote ksekinisan na leitourgoun
    ti taxitites pianoun
    gia to fortio tous -> tn katastasi p to metaferoun, tn fortoekfortwsi
    to meso dwt tous
    kai alla sxetika me auta pou proanefera...
    einai mia ergasia genikou periexomenou panw sta gas lpg kai ousiastika thelw na perilavw ta kuria gnwrismata tous!!!!!

  5. Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από mina28 Εμφάνιση μηνυμάτων
    thelw gia tn xrisimotita tous stin nautilia
    pote ksekinisan na leitourgoun
    ti taxitites pianoun
    gia to fortio tous -> tn katastasi p to metaferoun, tn fortoekfortwsi
    to meso dwt tous
    kai alla sxetika me auta pou proanefera...
    einai mia ergasia genikou periexomenou panw sta gas lpg kai ousiastika thelw na perilavw ta kuria gnwrismata tous!!!!!
    Σου εχω στειλει pm

  6. #126
    Εγγραφή
    Jun 2005
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    232

    Προεπιλογή

    kalhmera
    psaxnw thn analogh ekdosh tou ISGOTT gia lng omws!!!
    yparxei pou8ena na thn katebasw?

  7. #127

    Προεπιλογή

    Το έψαξα λίγο αλλά δεν βρήκα κάποια έκδοση ανάλογη του ISGOTT εξειδικευμένη για τα LNG. Το μόνο που βρήκα που να μοίαζει είναι αυτό εδώ http://www.witherbyseamanship.com/pr...uefied-gas.htm. Έχεις δει κάποια συγκεκριμένη έκδοση;

  8. #128

    Προεπιλογή

    Μια καλή πηγή βιβλίων κι ενημερωτικών φυλλαδίων είναι η βιβλιοθήκη της SIGTTO http://sigtto.re-invent.net/dnn/Publ...2/Default.aspx στην οποία μπορέι κάποιος ναβρει αρκετά χρήσιμα έντυπα.

  9. #129

    Προεπιλογή

    Ποία η γνώμη σας πιστεύεται ότι τα πλοία lng lpg θα είναι το μέλλον της ναυτιλίας και θα υπάρξει μια αύξηση τα επόμενα χρόνια?γνωρίζω οτι περίπου υπάρχουν 230 αεράδικα παγκοσμοίως και κατασκευάζονται άλλα 120.Με ανυσηχεί όμως το άρθρο αυτό http://parisis.wordpress.com/2011/02...4%CE%B7%CE%BD/
    πολλοί αγωγοί και ακόμα φτιάχνονται και άλλοι υπάρχει λοιπόν μέλλον? θα συμφέρει το βαπόρι? ή θα πηγαίνουν όλα μέσω αγωγών,αξίζει για κάποιον που θα ήθελε να κάνει καριέρα να πάει σε αυτά? γιάτι ως μηχανικός αντιμετωπίζεις 2 διαφορετικά μηχανοστάσια που δύσκολα μετά αλλάζεις,απο τετράχρονη σε τυρμπίνα ή το αντίστροφο,από συζητήσεις βέβαια που έχω ακούσει.θα ήθελα οι απαντήσεις να είναι άμεσες γιατί ο χρόνος για την απόφαση αυτή πιέζει...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη giannis o mhxanikos : 07-03-2011 στις 17:02

  10. #130

    Προεπιλογή

    Και για τη μεταφορά του πετρελαίου υπάρχουν πολλοί αγωγοί (περισσότεροι από αυτούς του φυσικού αερίου) αλλά συνεχίζουν να ταξιδεύουν γκαζάδικα. Η ζήτηση του φυσικού αερίου αυξάνεται.

Σελίδα 13 από 14 ΠρώτηΠρώτη ... 311121314 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε απαντήσεις
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις αναρτήσεις σας
  •  
  • BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας